Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Digital Business i E-Commerce Management
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Ile powinieneś zainwestować w cyfrowe przedsięwzięcie? Jakie modyfikacje są konieczne w Twojej firmie, aby stała się ona wzorcowym przykładem e-biznesu? Jak opracować strategię, by rozwijać e-biznes i utrzymać go na szczycie? Książka „Digital business i E-commerce. Strategia, realizacja, praktyka” to kompendium wiedzy, które dostarcza odpowiedzi na trudne zagadnienia związane z e-biznesem. Ten światowy bestseller, autorstwa Dave’a Chaffeya, uznanego eksperta w dziedzinie e-commerce i biznesu cyfrowego, łączy teorię z praktyką, oferując wgląd w różnorodne strategie, marketing cyfrowy oraz zarządzanie łańcuchem dostaw.
Publikacja proponuje strukturalne podejście do przeglądu, planowania i wdrażania nowoczesnych strategii e-commerce, które mogą być stosowane w każdej organizacji. Wyjaśnia najnowsze techniki marketingu cyfrowego, takie jak SEM, content marketing czy promocję w mediach społecznościowych. Dodatkowo, książka rozwija temat kreacji nowych, zintegrowanych treści na urządzenia mobilne i stacjonarne. Zawiera również case studies i wywiady z firmami, które odniosły sukces dzięki efektywnym strategiom.
Książka jest dedykowana wszystkim zainteresowanym biznesem cyfrowym, od studentów po menedżerów. Dzięki „Digital business i E-commerce. Strategia, realizacja, praktyka” odkryjesz zasady działania nowoczesnego e-biznesu i zastosujesz je w praktyce.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Ile powinieneś zainwestować w cyfrowe przedsięwzięcie? Jakie modyfikacje są konieczne w Twojej firmie, aby stała się ona wzorcowym przykładem e-biznesu? Jak opracować strategię, by rozwijać e-biznes i utrzymać go na szczycie? Książka „Digital business i E-commerce. Strategia, realizacja, praktyka” to kompendium wiedzy, które dostarcza odpowiedzi na trudne zagadnienia związane z e-biznesem. Ten światowy bestseller, autorstwa Dave’a Chaffeya, uznanego eksperta w dziedzinie e-commerce i biznesu cyfrowego, łączy teorię z praktyką, oferując wgląd w różnorodne strategie, marketing cyfrowy oraz zarządzanie łańcuchem dostaw.
Publikacja proponuje strukturalne podejście do przeglądu, planowania i wdrażania nowoczesnych strategii e-commerce, które mogą być stosowane w każdej organizacji. Wyjaśnia najnowsze techniki marketingu cyfrowego, takie jak SEM, content marketing czy promocję w mediach społecznościowych. Dodatkowo, książka rozwija temat kreacji nowych, zintegrowanych treści na urządzenia mobilne i stacjonarne. Zawiera również case studies i wywiady z firmami, które odniosły sukces dzięki efektywnym strategiom.
Książka jest dedykowana wszystkim zainteresowanym biznesem cyfrowym, od studentów po menedżerów. Dzięki „Digital business i E-commerce. Strategia, realizacja, praktyka” odkryjesz zasady działania nowoczesnego e-biznesu i zastosujesz je w praktyce.
