InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Zofia Posmysz (ur. 1923) - prozaiczka, autorka dramatów radiowych, scenariuszy filmowych i widowisk Teatru Telewizji, reporterka, kierowniczka redakcji reportaży w dziale literackim Polskiego Radia. Byla więźniarka obozów koncentracyjnych w Oświęcimiu, Rayensbrück i Neustadt-Glewe. Najważniejsze utwory Posmysz przetwarzają jej własne przeżycia obozowe i wojenne. Na różny sposób i z różnych perspektyw ukazują doświadczenie więźniarek i więźniów, analizują mechanizmy działania pamięci i postpamięci. Forma dramatu radiowego okazuje się idealnym narzędziem do przedstawienia tego, co nieprzedstawialne w języku obrazów. A także - w przypadku utworów o tematyce współczesnej - do nagłaśniania małych tragedii peerelowskich inteligentów i robotników, trapionych „moralnym niepokojem” i zagubionych w dążeniu do upragnionego awansu społecznego. Anna R. Burzyńska
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Zofia Posmysz (ur. 1923) - prozaiczka, autorka dramatów radiowych, scenariuszy filmowych i widowisk Teatru Telewizji, reporterka, kierowniczka redakcji reportaży w dziale literackim Polskiego Radia. Byla więźniarka obozów koncentracyjnych w Oświęcimiu, Rayensbrück i Neustadt-Glewe. Najważniejsze utwory Posmysz przetwarzają jej własne przeżycia obozowe i wojenne. Na różny sposób i z różnych perspektyw ukazują doświadczenie więźniarek i więźniów, analizują mechanizmy działania pamięci i postpamięci. Forma dramatu radiowego okazuje się idealnym narzędziem do przedstawienia tego, co nieprzedstawialne w języku obrazów. A także - w przypadku utworów o tematyce współczesnej - do nagłaśniania małych tragedii peerelowskich inteligentów i robotników, trapionych „moralnym niepokojem” i zagubionych w dążeniu do upragnionego awansu społecznego. Anna R. Burzyńska