Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Człowiek, który pomylił swoją pracę z życiem
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Pracujesz po godzinach, żeby pokazać, że jesteś niezastąpiony?
Kiedy oddajesz projekt, czujesz, jakby od jego oceny zależało całe twoje życie?
Wydaje ci się, że twoje zawodowe sukcesy to tylko wynik szczęśliwego trafu?
Brzmi znajomo?
Od syndromu oszusta przez lęk przed konfliktem do zagrożeń perfekcjonizmu - oto książka o tym, co dzieje się z naszą psychiką w pracy i jak nawet największego profesjonalistę obciąża jego własny bagaż emocjonalny.
W tej książce znajdziesz konkretne wskazówki, jak poradzić sobie z emocjami w pracy - zarówno własnymi, jak i współpracowników i szefów. Nauczysz się konstruktywnie reagować na krytykę i nie projektować swoich lęków na kolegów. Dzięki niej rozpoznasz problemy i podejmiesz działania, które sprawią, że w końcu przestaniesz sabotować swoją karierę.
Naomi Shragai - psycholożka biznesu, terapeutka, konsultantka biznesowa i executive coach. Specjalizuje się w rozwiązywaniu problemów w środowisku pracy. Jej teksty o psychologicznych aspektach życia zawodowego regularnie publikowane są w prestiżowym czasopiśmie "Financial Times".
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Pracujesz po godzinach, żeby pokazać, że jesteś niezastąpiony?
Kiedy oddajesz projekt, czujesz, jakby od jego oceny zależało całe twoje życie?
Wydaje ci się, że twoje zawodowe sukcesy to tylko wynik szczęśliwego trafu?
Brzmi znajomo?
Od syndromu oszusta przez lęk przed konfliktem do zagrożeń perfekcjonizmu - oto książka o tym, co dzieje się z naszą psychiką w pracy i jak nawet największego profesjonalistę obciąża jego własny bagaż emocjonalny.
W tej książce znajdziesz konkretne wskazówki, jak poradzić sobie z emocjami w pracy - zarówno własnymi, jak i współpracowników i szefów. Nauczysz się konstruktywnie reagować na krytykę i nie projektować swoich lęków na kolegów. Dzięki niej rozpoznasz problemy i podejmiesz działania, które sprawią, że w końcu przestaniesz sabotować swoją karierę.
Naomi Shragai - psycholożka biznesu, terapeutka, konsultantka biznesowa i executive coach. Specjalizuje się w rozwiązywaniu problemów w środowisku pracy. Jej teksty o psychologicznych aspektach życia zawodowego regularnie publikowane są w prestiżowym czasopiśmie "Financial Times".