Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Czerwony monter. Mieczysław Berman: grafik, który zaprojektował komunizm
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka, która w pełni skupia się na jednym z czołowych polskich grafików, Mieczysławie Bermanie, jest pionierską pozycją w swej dziedzinie. Berman, aktywny w latach 20. i 30., miał silne powiązania z ruchem komunistycznym, angażując się w działalność opozycyjnych, lewicowych wydawnictw. Po zakończeniu wojny stał się istotnym propagandystą wspierającym władzę komunistyczną, co przez długi czas utrudniało obiektywną ocenę jego twórczości. Autor, Piotr Rypson, kompleksowo omawia dorobek Bermana, śledząc jego artystyczną ewolucję oraz wpływ na polską kulturę wizualną.
Publikacja bogata jest w setki kolorowych reprodukcji okładek, plakatów i innych dzieł Bermana, uzupełnione o istotne dokumenty, w tym samokrytykę, którą grafik dostarczył w 1951 roku podczas spotkania partyjnego komitetu. Rypson dąży do przedstawienia wielowymiarowego portretu zarówno życia, jak i pracy Bermana, unikając przy tym wydawania jednoznacznych ocen, pozostawiając je do rozwagi czytelnikowi.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka, która w pełni skupia się na jednym z czołowych polskich grafików, Mieczysławie Bermanie, jest pionierską pozycją w swej dziedzinie. Berman, aktywny w latach 20. i 30., miał silne powiązania z ruchem komunistycznym, angażując się w działalność opozycyjnych, lewicowych wydawnictw. Po zakończeniu wojny stał się istotnym propagandystą wspierającym władzę komunistyczną, co przez długi czas utrudniało obiektywną ocenę jego twórczości. Autor, Piotr Rypson, kompleksowo omawia dorobek Bermana, śledząc jego artystyczną ewolucję oraz wpływ na polską kulturę wizualną.
Publikacja bogata jest w setki kolorowych reprodukcji okładek, plakatów i innych dzieł Bermana, uzupełnione o istotne dokumenty, w tym samokrytykę, którą grafik dostarczył w 1951 roku podczas spotkania partyjnego komitetu. Rypson dąży do przedstawienia wielowymiarowego portretu zarówno życia, jak i pracy Bermana, unikając przy tym wydawania jednoznacznych ocen, pozostawiając je do rozwagi czytelnikowi.
