Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
CZEMU JESZCZE NA TO NIE WPADŁEŚ ? IDEALNE DOSTROJENIE DO POTRZEB KLIENTÓW
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Czy potrafisz dostroić się do potrzeb swojego rynku? W procesie tworzenia i wprowadzania nowych ofert na rynek, wiele firm niepotrafiących się dostosować, popełnia znaczące błędy. Często nie zwracają uwagi na sygnały pokazujące, jakie problemy ich klienci chcieliby rozwiązać oraz na jakie rozwiązania byliby gotowi przeznaczyć swoje zasoby finansowe. Przeciwnie, organizacje, które są dobrze dostrojone do rynku, przyjmują zupełnie inne podejście. Mają szerszą perspektywę i z niezwykłą uwagą śledzą, co jest dla ich klientów najważniejsze, tworząc innowacyjne oferty nazwane "Rezonatorami". Rezonatory charakteryzują się wartością widoczną od razu, co sprawia, że sprzedają się niemal samodzielnie.
Książka "Czemu jeszcze na to nie wpadłeś?" przedstawia sześć prostych, lecz pełnych znaczenia kroków, które prowadzą do stworzenia produktów, usług czy idei, które natychmiast zyskują aprobatę rynku. Odkryj możliwości, które umykają innym, osiągnij trwałą przewagę nad konkurencją, wprowadź zmiany, które rzeczywiście mają znaczenie, i nawiąż silne połączenia ze swoim rynkiem.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Czy potrafisz dostroić się do potrzeb swojego rynku? W procesie tworzenia i wprowadzania nowych ofert na rynek, wiele firm niepotrafiących się dostosować, popełnia znaczące błędy. Często nie zwracają uwagi na sygnały pokazujące, jakie problemy ich klienci chcieliby rozwiązać oraz na jakie rozwiązania byliby gotowi przeznaczyć swoje zasoby finansowe. Przeciwnie, organizacje, które są dobrze dostrojone do rynku, przyjmują zupełnie inne podejście. Mają szerszą perspektywę i z niezwykłą uwagą śledzą, co jest dla ich klientów najważniejsze, tworząc innowacyjne oferty nazwane "Rezonatorami". Rezonatory charakteryzują się wartością widoczną od razu, co sprawia, że sprzedają się niemal samodzielnie.
Książka "Czemu jeszcze na to nie wpadłeś?" przedstawia sześć prostych, lecz pełnych znaczenia kroków, które prowadzą do stworzenia produktów, usług czy idei, które natychmiast zyskują aprobatę rynku. Odkryj możliwości, które umykają innym, osiągnij trwałą przewagę nad konkurencją, wprowadź zmiany, które rzeczywiście mają znaczenie, i nawiąż silne połączenia ze swoim rynkiem.
