InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Publikacja udowadnia, jak szerokim tematem jest internacjonalizacja, jak dotyka - nie tylko wertykalnie, ale i horyzontalnie uczelnię - przeplatając się i wnikając w praktycznie każdy aspekt funkcjonowania uniwersytetu. Jej autorami są badacze i praktycy kształtujący na różnych poziomach proces umiędzynarodowienia polskiego szkolnictwa wyższego.
W tym tomie 30 autorów z 21 ośrodków akademickich i instytucji związanych ze szkolnictwem wyższym prezentuje teksty przeglądowe, analityczne, badania własne, studia przypadku. Teksty mieszczą się w trzech przyjętych perspektywach:
- rozwojowej i przyszłościowej - w której poruszane są sprawy fundamentalne dla rozwoju fenomenu internacjonalizacji, nie tylko w ramach "polskiego podwórka", ale w kontekście generalnych tendencji i zmian zachodzących w globalnym systemie szkolnictwa wyższego;
- zarządczej - w której dotyka się problematyki istotnej na poziomie bieżącego zarządzania uczelnią oraz procesami umiędzynarodowienia kadry, nauki, administracji czy studentów i doktorantów;
- operacyjnej - związanej z realizacją konkretnych, szczegółowych przedsięwzięć - projektów, które mogą, a wręcz powinny, być żywą inspiracją dla podejmowania działań w innych jednostkach.
Ambicją inicjatorów i autorów tej publikacji nie jest proponowanie gotowych recept i schematów działania, lecz skłonienie wszystkich zainteresowanych do wspólnej re?eksji i działania na rzecz lepszego przygotowania naszych uniwersytetów do stojących przed nimi wyzwań.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Publikacja udowadnia, jak szerokim tematem jest internacjonalizacja, jak dotyka - nie tylko wertykalnie, ale i horyzontalnie uczelnię - przeplatając się i wnikając w praktycznie każdy aspekt funkcjonowania uniwersytetu. Jej autorami są badacze i praktycy kształtujący na różnych poziomach proces umiędzynarodowienia polskiego szkolnictwa wyższego.
W tym tomie 30 autorów z 21 ośrodków akademickich i instytucji związanych ze szkolnictwem wyższym prezentuje teksty przeglądowe, analityczne, badania własne, studia przypadku. Teksty mieszczą się w trzech przyjętych perspektywach:
- rozwojowej i przyszłościowej - w której poruszane są sprawy fundamentalne dla rozwoju fenomenu internacjonalizacji, nie tylko w ramach "polskiego podwórka", ale w kontekście generalnych tendencji i zmian zachodzących w globalnym systemie szkolnictwa wyższego;
- zarządczej - w której dotyka się problematyki istotnej na poziomie bieżącego zarządzania uczelnią oraz procesami umiędzynarodowienia kadry, nauki, administracji czy studentów i doktorantów;
- operacyjnej - związanej z realizacją konkretnych, szczegółowych przedsięwzięć - projektów, które mogą, a wręcz powinny, być żywą inspiracją dla podejmowania działań w innych jednostkach.
Ambicją inicjatorów i autorów tej publikacji nie jest proponowanie gotowych recept i schematów działania, lecz skłonienie wszystkich zainteresowanych do wspólnej re?eksji i działania na rzecz lepszego przygotowania naszych uniwersytetów do stojących przed nimi wyzwań.