Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Ćwiczenia pionizacji języka
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Poradnik skierowany jest do pracy z dziećmi, które borykają się z określonymi problemami w rozwoju artykulacji. Do najczęstszych z nich należą niska pozycja języka w jamie ustnej, niewłaściwa technika połykania oraz trudności w formułowaniu dźwięków dziąsłowych, takich jak sz, ż, cz, dż, a także głosek r i l. Problemy te mogą obejmować zarówno całkowity brak umiejętności ich wymawiania, jak i nieprawidłową realizację tychże dźwięków.
Ćwiczenia zaproponowane w poradniku stanowią nie tylko narzędzie do korekty wymienionych zaburzeń, lecz również wzmacniają ogólną sprawność motoryczną aparatu artykulacyjnego, zwłaszcza w zakresie pionowych ruchów języka. Z tego względu są one zalecane do włączenia w codzienną praktykę zarówno podczas zajęć przedszkolnych, jak i w trakcie zabaw w domu, wspomagając działania profilaktyczne z zakresu logopedii.
Metodyka przedstawionych ćwiczeń opiera się na analizie i rozłożeniu logotomów - czyli połączeń głoski "l" z różnorodnymi samogłoskami, co pozwala na ich lepsze opanowanie poprzez wyizolowane ćwiczenie poszczególnych ruchów artykulacyjnych. Dzięki temu podejściu młodzi uczniowie mają szansę stopniowo i systematycznie rozwijać swoją umiejętność prawidłowej wymowy.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Poradnik skierowany jest do pracy z dziećmi, które borykają się z określonymi problemami w rozwoju artykulacji. Do najczęstszych z nich należą niska pozycja języka w jamie ustnej, niewłaściwa technika połykania oraz trudności w formułowaniu dźwięków dziąsłowych, takich jak sz, ż, cz, dż, a także głosek r i l. Problemy te mogą obejmować zarówno całkowity brak umiejętności ich wymawiania, jak i nieprawidłową realizację tychże dźwięków.
Ćwiczenia zaproponowane w poradniku stanowią nie tylko narzędzie do korekty wymienionych zaburzeń, lecz również wzmacniają ogólną sprawność motoryczną aparatu artykulacyjnego, zwłaszcza w zakresie pionowych ruchów języka. Z tego względu są one zalecane do włączenia w codzienną praktykę zarówno podczas zajęć przedszkolnych, jak i w trakcie zabaw w domu, wspomagając działania profilaktyczne z zakresu logopedii.
Metodyka przedstawionych ćwiczeń opiera się na analizie i rozłożeniu logotomów - czyli połączeń głoski "l" z różnorodnymi samogłoskami, co pozwala na ich lepsze opanowanie poprzez wyizolowane ćwiczenie poszczególnych ruchów artykulacyjnych. Dzięki temu podejściu młodzi uczniowie mają szansę stopniowo i systematycznie rozwijać swoją umiejętność prawidłowej wymowy.
