InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Jak pokazują doświadczenia minionych miesięcy, epidemia zmieniła szkołę, zmieniła sposób funkcjonowania nauczycieli, uczniów, rodziców, zmieniła sposób zdobywania wiedzy przez uczniów, zmieniła relacje między nauczycielami a uczniami, między dziećmi w tej samej klasie, między rodzicami a dziećmi. Nauczyciele mają za sobą trudny czas, ale to co przed nimi jest może jeszcze trudniejsze bo niewiadome. W takiej sytuacji w pierwszej kolejności warto uruchomić zasoby własnej uważności na to, co dzieje się wokół: obserwować, refleksyjnie przetwarzać docierające informacje, wyciągać wnioski z obserwacji, doświadczeń i wypracowywać rozwiązania
dla siebie, dla innych. Warto też nastawić się na konieczność elastycznego działania, na gotowość do zmiany, do nieustannego poszukiwania rozwiązań. Czasem może nawet do cofnięcia się, by pójść dalej. W tym numerze Edukacji Wczesnoszkolnej dzielimy się refleksją i doświadczeniami z ostatnich miesięcy, proponujemy też rozwiązania, które mogą służyć nauczycielom, rodzicom i uczniom. Zapraszamy do lektury.
Prof. UAM dr hab. Kinga Kuszak
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza
w Poznaniu
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Jak pokazują doświadczenia minionych miesięcy, epidemia zmieniła szkołę, zmieniła sposób funkcjonowania nauczycieli, uczniów, rodziców, zmieniła sposób zdobywania wiedzy przez uczniów, zmieniła relacje między nauczycielami a uczniami, między dziećmi w tej samej klasie, między rodzicami a dziećmi. Nauczyciele mają za sobą trudny czas, ale to co przed nimi jest może jeszcze trudniejsze bo niewiadome. W takiej sytuacji w pierwszej kolejności warto uruchomić zasoby własnej uważności na to, co dzieje się wokół: obserwować, refleksyjnie przetwarzać docierające informacje, wyciągać wnioski z obserwacji, doświadczeń i wypracowywać rozwiązania
dla siebie, dla innych. Warto też nastawić się na konieczność elastycznego działania, na gotowość do zmiany, do nieustannego poszukiwania rozwiązań. Czasem może nawet do cofnięcia się, by pójść dalej. W tym numerze Edukacji Wczesnoszkolnej dzielimy się refleksją i doświadczeniami z ostatnich miesięcy, proponujemy też rozwiązania, które mogą służyć nauczycielom, rodzicom i uczniom. Zapraszamy do lektury.
Prof. UAM dr hab. Kinga Kuszak
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza
w Poznaniu