Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Corporate wellness w organizacji. Uwarunkowania, model wymiarów działań, możliwości rozwoju
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Corporate wellness to nie tylko filozofia zarządzania, lecz także zbiór narzędzi mających na celu wspieranie dobrostanu pracowników w firmie. W ostatnich latach zyskuje ono na popularności, szczególnie w kontekście trudnego rynku pracy i potrzeby pozyskiwania oraz zatrzymywania wykwalifikowanego personelu. Ma zastosowanie zarówno w korporacjach komercyjnych, jak i instytucjach publicznych.
Książka, która powstała na podstawie analizy literatury oraz badań przeprowadzonych przez autorkę w wybranym uniwersytecie publicznym, stawia sobie za cel odpowiedź na pytanie, jakie elementy powinny składać się na skuteczne działania corporate wellness. Oferuje wgląd w to, jak integrować te elementy w spójny program, by efektywnie odpowiadać na potrzeby pracowników. Opisano w niej funkcjonowanie modelu wymiarów wellness w badanej organizacji, a także zbadano, w jaki sposób pracownicy oceniają i korzystają z różnych propozycji wellness. Dodatkowo, publikacja przedstawia ciekawe rozwiązania z zakresu corporate wellness, które mogą być implementowane w organizacjach różnorodnego typu.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Corporate wellness to nie tylko filozofia zarządzania, lecz także zbiór narzędzi mających na celu wspieranie dobrostanu pracowników w firmie. W ostatnich latach zyskuje ono na popularności, szczególnie w kontekście trudnego rynku pracy i potrzeby pozyskiwania oraz zatrzymywania wykwalifikowanego personelu. Ma zastosowanie zarówno w korporacjach komercyjnych, jak i instytucjach publicznych.
Książka, która powstała na podstawie analizy literatury oraz badań przeprowadzonych przez autorkę w wybranym uniwersytecie publicznym, stawia sobie za cel odpowiedź na pytanie, jakie elementy powinny składać się na skuteczne działania corporate wellness. Oferuje wgląd w to, jak integrować te elementy w spójny program, by efektywnie odpowiadać na potrzeby pracowników. Opisano w niej funkcjonowanie modelu wymiarów wellness w badanej organizacji, a także zbadano, w jaki sposób pracownicy oceniają i korzystają z różnych propozycji wellness. Dodatkowo, publikacja przedstawia ciekawe rozwiązania z zakresu corporate wellness, które mogą być implementowane w organizacjach różnorodnego typu.
