InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Instytucje kultury (filharmonie, muzea czy teatry) stanowią – z punktu widzenia finansów i rachunkowości – specyficzne „firmy” łączące racjonalność ekonomiczną z misją społeczną i kulturalną. Aspekt finansowy jest często niedoceniany w działalności krajowych instytucji kultury. Na podstawie wyników analiz polskich instytucji kultury autor przedstawia model controllingu wspierający proces zarządzania tymi nietypowymi „firmami”. Ponadto autor prezentuje w książce zrównoważoną kartę wyników, budżet oraz rachunki kosztów dostosowane do potrzeb tych specyficznych „firm”. Książka stanowi oryginalny i unikalny wkład w poznanie i ulepszenie mechanizmów finansowego zarządzania w instytucjach kultury. Autor jest wykładowcą w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Instytucje kultury (filharmonie, muzea czy teatry) stanowią – z punktu widzenia finansów i rachunkowości – specyficzne „firmy” łączące racjonalność ekonomiczną z misją społeczną i kulturalną. Aspekt finansowy jest często niedoceniany w działalności krajowych instytucji kultury. Na podstawie wyników analiz polskich instytucji kultury autor przedstawia model controllingu wspierający proces zarządzania tymi nietypowymi „firmami”. Ponadto autor prezentuje w książce zrównoważoną kartę wyników, budżet oraz rachunki kosztów dostosowane do potrzeb tych specyficznych „firm”. Książka stanowi oryginalny i unikalny wkład w poznanie i ulepszenie mechanizmów finansowego zarządzania w instytucjach kultury. Autor jest wykładowcą w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.