Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Content marketing. Od strategii do efektów
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Złów złotą rybkę w oceanie internetu!
Wiek XXI to epoka informacji. A może raczej: nadmiaru informacji. Internet w coraz mniejszym stopniu jest źródłem cennej wiedzy, przypomina raczej śmietnik przepełniony fake newsami i milionami bodźców oddziałujących na odbiorców w każdej sekundzie. Do tego stanu rzeczy przyczyniają się także marketerzy, którzy w obliczu ślepoty bannerowej czy też programów do blokowania reklam szukają coraz skuteczniejszych metod przykucia uwagi odbiorcy. Nie jest to łatwe. Według niektórych źródeł średni czas koncentracji internautów w ostatnich latach spadł do 8 sekund - to podobno tyle, ile trwa utrzymanie uwagi przez złotą rybkę. Dlatego sposobem na zwiększenie zainteresowania internetowych "złotych rybek" miał być content marketing, czyli marketing treści. Jednak ten modny trend, realizowany w niewłaściwy sposób, wcale nie prowadzi do osiągnięcia zadowalających efektów. Zamiast tego powoduje jeszcze większy chaos komunikacyjny. Jak temu zaradzić? Tu z pomocą przychodzi Justyna Bakalarska-Stankiewicz, autorka książki, z której dowiesz się między innymi:
Czego content manager może się nauczyć z oper mydlanych?
Dlaczego o swoim odbiorcy powinieneś myśleć jak o przyjacielu?
Czy content marketing sprzedaje?
Czemu panda, pingwin i koliber powinny mieć wpływ na Twoją strategię?
Jak być SMART przy określaniu celów w marketingu treści?
W czym marketer powinien upodobnić się do Jezusa?
Czy Twoja firma to Mędrzec czy Błazen?
Jak pisać do odbiorców, którzy nie czytają?
A także wielu innych rzeczy, dzięki którym stworzysz naprawdę skuteczną strategię contentmarketingową dla swojej firmy i marki osobistej.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Złów złotą rybkę w oceanie internetu!
Wiek XXI to epoka informacji. A może raczej: nadmiaru informacji. Internet w coraz mniejszym stopniu jest źródłem cennej wiedzy, przypomina raczej śmietnik przepełniony fake newsami i milionami bodźców oddziałujących na odbiorców w każdej sekundzie. Do tego stanu rzeczy przyczyniają się także marketerzy, którzy w obliczu ślepoty bannerowej czy też programów do blokowania reklam szukają coraz skuteczniejszych metod przykucia uwagi odbiorcy. Nie jest to łatwe. Według niektórych źródeł średni czas koncentracji internautów w ostatnich latach spadł do 8 sekund - to podobno tyle, ile trwa utrzymanie uwagi przez złotą rybkę. Dlatego sposobem na zwiększenie zainteresowania internetowych "złotych rybek" miał być content marketing, czyli marketing treści. Jednak ten modny trend, realizowany w niewłaściwy sposób, wcale nie prowadzi do osiągnięcia zadowalających efektów. Zamiast tego powoduje jeszcze większy chaos komunikacyjny. Jak temu zaradzić? Tu z pomocą przychodzi Justyna Bakalarska-Stankiewicz, autorka książki, z której dowiesz się między innymi:
Czego content manager może się nauczyć z oper mydlanych?
Dlaczego o swoim odbiorcy powinieneś myśleć jak o przyjacielu?
Czy content marketing sprzedaje?
Czemu panda, pingwin i koliber powinny mieć wpływ na Twoją strategię?
Jak być SMART przy określaniu celów w marketingu treści?
W czym marketer powinien upodobnić się do Jezusa?
Czy Twoja firma to Mędrzec czy Błazen?
Jak pisać do odbiorców, którzy nie czytają?
A także wielu innych rzeczy, dzięki którym stworzysz naprawdę skuteczną strategię contentmarketingową dla swojej firmy i marki osobistej.
Szczegóły
Inne wydania książki
Opinie
Inne książki tego autora
Książki z tej samej kategorii
Dostawa i płatność
Szczegóły
Cena: 27.93 zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 200
Rok wydania: 2020
Rozmiar: 140 x 205 mm
ID: 9788328368514
Autorzy: Justyna Bakalarska-Stankiewicz
Wydawnictwo: Onepress, One Press / Helion
Inne wydania książki: Content marketing. Od strategii do efektów
27.93 zł
jak nowa
-
27.93 zł
jak nowa
-
30.76 zł
dobry
Taniej o 11.97 zł 39.90 zł
Inne książki: Justyna Bakalarska-Stankiewicz
35.46 zł
nowa
-
35.46 zł
nowa
Taniej o 7.44 zł 42.90 zł
30.76 zł
dobry
-
27.93 zł
jak nowa
-
30.76 zł
dobry
Taniej o 9.14 zł 39.90 zł
47.12 zł
nowa
-
47.12 zł
nowa
Taniej o 9.88 zł 57.00 zł
Inne książki: Inne
Joanna Czarnowska, Lech Chańko, Wojciech Babiański, Barbara Mojsiewicz, Jolanta Wesołowska, Praca zbiorowa, Babiński Wojciech
16.80 zł
jak nowa
-
16.80 zł
jak nowa
-
15.17 zł
dobry
Taniej o 17.10 zł 33.90 zł
59.72 zł
nowa
-
35.14 zł
jak nowa
-
29.88 zł
dobry
-
21.47 zł
widoczne ślady używania
-
59.72 zł
nowa
7.86 zł
widoczne ślady używania
-
12.07 zł
jak nowa
-
10.27 zł
dobry
-
7.86 zł
widoczne ślady używania
Taniej o 11.14 zł 19.00 zł
2.95 zł
dobry
-
15.14 zł
jak nowa
-
2.95 zł
dobry
-
9.22 zł
widoczne ślady używania
Taniej o 31.95 zł 34.90 zł
64.82 zł
jak nowa
-
64.82 zł
jak nowa
Taniej o 24.18 zł 89.00 zł
28.04 zł
jak nowa
-
28.04 zł
jak nowa
Taniej o 50.96 zł 79.00 zł
11.36 zł
jak nowa
-
11.36 zł
jak nowa
Taniej o 32.64 zł 44.00 zł
Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!
W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.
Dowiedz się więcejWartość nagród w tym miesiącu
850 zł
Dodaj swoją opinię
Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.
Czy chcesz zostawić tylko ocenę?
Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.
Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.
Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.
Sposoby dostawy
Płatne z góry
InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
ORLEN Paczka
11.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier GLS
14.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier InPost
14.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier DPD
14.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Punkty odbioru DHL
7.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
DPD Pickup Punkt Odbioru
11.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Pocztex Kurier
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier GLS - kraje UE
69.00 zł
Odbiór osobisty (Dębica)
3.00 zł
Płatne przy odbiorze
Kurier GLS pobranie
23.99 zł
Sposoby płatności
Płatność z góry
Przedpłata
Zwykły przelew