Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Ciało filmu
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Marta Kosińska w swojej książce „Ciało filmu. Medium obecnego w powojennej amerykańskiej awangardzie filmowej” z pasją odkrywa przed nami artystyczne doświadczenia, które wpłynęły na amerykańską filmową awangardę po zakończeniu II wojny światowej. Autorka proponuje interdyscyplinarną perspektywę, łącząc analizę tego zjawiska z kulturoznawstwem, filozofią, historią sztuki oraz kinematografią. Kosińska, dzięki swojej rozległej wiedzy i krytycznemu spojrzeniu, opisuje główne postacie, wydarzenia, filmy i instytucje, które znacząco wpłynęły na rozwój awangardy. Dodatkowo, ukazuje relacje i konflikty w obrębie tego artystycznego środowiska oraz sposób, w jaki tworzono różnorodną wspólnotę nawiązującą do tradycji Wielkiej Awangardy.
Autorka szczegółowo analizuje koncepcje i twórcze przedsięwzięcia tej grupy, zwracając uwagę na elementy mogące stać się intertekstualnymi odniesieniami we współczesnej sztuce, nie ograniczając się wyłącznie do filmu. „Ciało filmu” to nie tylko obficie ilustrowany przewodnik po twórczości takich luminarzy jak Maya Deren, Jonas Mekas czy Stan Brakhage, ale także wnikliwa i dogłębna analiza powojennej amerykańskiej awangardy filmowej. Książka przybliża szeroki kontekst społeczny, badając nierzadko skomplikowane relacje między filmem artystycznym a innymi formami kulturowymi, oferując czytelnikom świeże spojrzenie na ten fascynujący obszar sztuki.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Marta Kosińska w swojej książce „Ciało filmu. Medium obecnego w powojennej amerykańskiej awangardzie filmowej” z pasją odkrywa przed nami artystyczne doświadczenia, które wpłynęły na amerykańską filmową awangardę po zakończeniu II wojny światowej. Autorka proponuje interdyscyplinarną perspektywę, łącząc analizę tego zjawiska z kulturoznawstwem, filozofią, historią sztuki oraz kinematografią. Kosińska, dzięki swojej rozległej wiedzy i krytycznemu spojrzeniu, opisuje główne postacie, wydarzenia, filmy i instytucje, które znacząco wpłynęły na rozwój awangardy. Dodatkowo, ukazuje relacje i konflikty w obrębie tego artystycznego środowiska oraz sposób, w jaki tworzono różnorodną wspólnotę nawiązującą do tradycji Wielkiej Awangardy.
Autorka szczegółowo analizuje koncepcje i twórcze przedsięwzięcia tej grupy, zwracając uwagę na elementy mogące stać się intertekstualnymi odniesieniami we współczesnej sztuce, nie ograniczając się wyłącznie do filmu. „Ciało filmu” to nie tylko obficie ilustrowany przewodnik po twórczości takich luminarzy jak Maya Deren, Jonas Mekas czy Stan Brakhage, ale także wnikliwa i dogłębna analiza powojennej amerykańskiej awangardy filmowej. Książka przybliża szeroki kontekst społeczny, badając nierzadko skomplikowane relacje między filmem artystycznym a innymi formami kulturowymi, oferując czytelnikom świeże spojrzenie na ten fascynujący obszar sztuki.
