Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Chopin Polonezy 2, inne tańce, liryki ulotne (Płyta CD)
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Fundacja Wspierania Rozwoju Dziecka została powołana do życia w roku 2004.
Od samego początku swojego istnienia stawia sobie za cel prowadzenie darmowej szkoły podstawowej dla dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi oraz wszechstronnie wspieranie ich rozwoju. Działania te realizuje poprzez indywidualizowanie stosowanych metod dydaktycznych i optymalizowanie oddziaływań terapeutyczno-kompensacyjnych.
W odpowiedzi na zapotrzebowanie społeczne w prowadzonej przez Fundację szkole z biegiem lat naukę podejmuje coraz więcej uczniów ze spektrum autyzmu.
W 2017 roku, bazując na dotychczasowych doświadczeniach w pracy z uczniami o tak specyficznych potrzebach, Fundacja przystąpiła do działania edukacyjnego na szerszą skalę. Wspiera w tym szerszą społeczność pedagogów pracujących z dziećmi ze spektrum autyzmu, pozbawionych odpowiedniej podpory merytorycznej.
Chcemy dzielić się naszym doświadczeniem organizując kursy i szkolenia stacjonarne oraz online.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Fundacja Wspierania Rozwoju Dziecka została powołana do życia w roku 2004.
Od samego początku swojego istnienia stawia sobie za cel prowadzenie darmowej szkoły podstawowej dla dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi oraz wszechstronnie wspieranie ich rozwoju. Działania te realizuje poprzez indywidualizowanie stosowanych metod dydaktycznych i optymalizowanie oddziaływań terapeutyczno-kompensacyjnych.
W odpowiedzi na zapotrzebowanie społeczne w prowadzonej przez Fundację szkole z biegiem lat naukę podejmuje coraz więcej uczniów ze spektrum autyzmu.
W 2017 roku, bazując na dotychczasowych doświadczeniach w pracy z uczniami o tak specyficznych potrzebach, Fundacja przystąpiła do działania edukacyjnego na szerszą skalę. Wspiera w tym szerszą społeczność pedagogów pracujących z dziećmi ze spektrum autyzmu, pozbawionych odpowiedniej podpory merytorycznej.
Chcemy dzielić się naszym doświadczeniem organizując kursy i szkolenia stacjonarne oraz online.
