Książka - BUDOWANIE LOJALNOŚCI KLIENTÓW

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

BUDOWANIE LOJALNOŚCI KLIENTÓW

BUDOWANIE LOJALNOŚCI KLIENTÓW

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Reklama, często opisywana jako siła napędowa handlu, nie zawsze spełnia tę funkcję. Wiele reklam staje się obiektem drwin, parodii, krytyki, a czasem nawet wywołuje skandale. Niektóre z nich nie przyciągają klientów, a wręcz ich odstraszają. Stworzenie oryginalnej kampanii, która skutecznie zainteresuje produktem, usługą czy firmą, stanowi nie lada wyzwanie zarówno dla agencji reklamowych, jak i dla osób odpowiedzialnych za te działania po stronie klienta. Kluczowe dla sukcesu jest precyzyjne wyznaczenie grupy docelowej oraz dobór odpowiednich mediów do promocji.

Książka ta dogłębnie analizuje wszystkie kluczowe elementy związane z prowadzeniem kampanii reklamowych. Czytelnicy zapoznają się z rolą reklamy w szerszych działaniach marketingowych oraz jej wpływem na wizerunek firmy i jej produktów. Omawiane są różne formy przekazu reklamowego oraz strategie dopasowania ich do specyfiki promowanych produktów i usług. Autorzy udzielają także praktycznych rad dotyczących tworzenia identyfikacji wizualnej firmy, przygotowywania materiałów promocyjnych oraz planowania efektywnych kampanii reklamowych z wykorzystaniem różnorodnych mediów.

W treści książki znajdziemy tematy związane z modelami i funkcjami reklamy, rozpoznawaniem potrzeb klientów, kreacją sloganu reklamowego oraz aspektami reklamy wizualnej. Omówione są także elementy identyfikacji wizualnej, takie jak projektowanie logo, wybór typografii i kolorystyki. Znajdziemy również informacje na temat projektowania reklam prasowych, działań w mediach internetowych i multimedialnych, kampanii radiowych i telewizyjnych, a także reklamy zewnętrznej. Książka zapewnia kompleksowe podejście do projektowania skutecznych kampanii reklamowych, oferując szeroki wachlarz narzędzi i strategii do zastosowania w praktyce.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Reklama, często opisywana jako siła napędowa handlu, nie zawsze spełnia tę funkcję. Wiele reklam staje się obiektem drwin, parodii, krytyki, a czasem nawet wywołuje skandale. Niektóre z nich nie przyciągają klientów, a wręcz ich odstraszają. Stworzenie oryginalnej kampanii, która skutecznie zainteresuje produktem, usługą czy firmą, stanowi nie lada wyzwanie zarówno dla agencji reklamowych, jak i dla osób odpowiedzialnych za te działania po stronie klienta. Kluczowe dla sukcesu jest precyzyjne wyznaczenie grupy docelowej oraz dobór odpowiednich mediów do promocji.

Książka ta dogłębnie analizuje wszystkie kluczowe elementy związane z prowadzeniem kampanii reklamowych. Czytelnicy zapoznają się z rolą reklamy w szerszych działaniach marketingowych oraz jej wpływem na wizerunek firmy i jej produktów. Omawiane są różne formy przekazu reklamowego oraz strategie dopasowania ich do specyfiki promowanych produktów i usług. Autorzy udzielają także praktycznych rad dotyczących tworzenia identyfikacji wizualnej firmy, przygotowywania materiałów promocyjnych oraz planowania efektywnych kampanii reklamowych z wykorzystaniem różnorodnych mediów.

W treści książki znajdziemy tematy związane z modelami i funkcjami reklamy, rozpoznawaniem potrzeb klientów, kreacją sloganu reklamowego oraz aspektami reklamy wizualnej. Omówione są także elementy identyfikacji wizualnej, takie jak projektowanie logo, wybór typografii i kolorystyki. Znajdziemy również informacje na temat projektowania reklam prasowych, działań w mediach internetowych i multimedialnych, kampanii radiowych i telewizyjnych, a także reklamy zewnętrznej. Książka zapewnia kompleksowe podejście do projektowania skutecznych kampanii reklamowych, oferując szeroki wachlarz narzędzi i strategii do zastosowania w praktyce.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: - zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 208
Rok wydania: 2007
Rozmiar: 150 × 220 mm
ID: 9788324604685
Wydawnictwo:

Dane producenta:

Helion , Kościuszki 1C, 44-100 Gliwice, Polska ,[email protected] ,tel. (32) 230-98-63

Inne książki: Agnieszka Dejnaka

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Punkt Odbioru

11.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info