Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Błysk! Potęga Przeczucia
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Od początku 2005 roku książka Malcolma Gladwella "Błysk!" nie schodzi z list bestsellerów w USA. Co skłoniło autora do napisania tej książki? Okazuje się, że decyzja ta była związana z jego zmianą wyglądu - dłuższymi włosami, co nieoczekiwanie wpłynęło na jego życie. Nagle doświadczał sytuacji, których nigdy wcześniej nie miał: mandaty za prędkość, szczegółowe kontrole na lotniskach, a nawet podejrzenia ze strony policji o bycie poszukiwanym przestępcą z aryjskim opisem: wyższy, lepiej zbudowany i młodszy. Gladwell zauważył, że jedynym wspólnym elementem była burza kręconych włosów. Właśnie dlatego chciał zwrócić uwagę na znaczenie procesu natychmiastowego poznania. "Błysk!" bada potęgę pierwszego wrażenia - nieświadomego, błyskawicznego rozpoznania. Gladwell, znany publicysta „New Yorkera” i dawniej „Washington Post”, gdzie pisał o nauce, ma szczególne zamiłowanie do socjologii, psychologii i marketingu. W 2005 roku jego pierwsza książka, "Punkt przełomowy", zadebiutowała w Polsce, analizując trendy i ich rozwój, także w kontekście epidemii czy przestępczości. W "Błysku!" Gladwell twierdzi, że ludzie zbyt często kierują się racjonalnymi argumentami, kiedy to natychmiastowe poznanie może być równie skuteczne. Ta kontrowersyjna teza zapewniła mu status guru w dziedzinie marketingu i jedno z czołowych miejsc na liście „The Times” jako wpływowy myśliciel zarządzania. Nawet Universal Studios nabyło prawa do ekranizacji jego książki. "Błysk!", pełen solidnych badań i dynamicznie napisany, jest niezwykle porywający.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Od początku 2005 roku książka Malcolma Gladwella "Błysk!" nie schodzi z list bestsellerów w USA. Co skłoniło autora do napisania tej książki? Okazuje się, że decyzja ta była związana z jego zmianą wyglądu - dłuższymi włosami, co nieoczekiwanie wpłynęło na jego życie. Nagle doświadczał sytuacji, których nigdy wcześniej nie miał: mandaty za prędkość, szczegółowe kontrole na lotniskach, a nawet podejrzenia ze strony policji o bycie poszukiwanym przestępcą z aryjskim opisem: wyższy, lepiej zbudowany i młodszy. Gladwell zauważył, że jedynym wspólnym elementem była burza kręconych włosów. Właśnie dlatego chciał zwrócić uwagę na znaczenie procesu natychmiastowego poznania. "Błysk!" bada potęgę pierwszego wrażenia - nieświadomego, błyskawicznego rozpoznania. Gladwell, znany publicysta „New Yorkera” i dawniej „Washington Post”, gdzie pisał o nauce, ma szczególne zamiłowanie do socjologii, psychologii i marketingu. W 2005 roku jego pierwsza książka, "Punkt przełomowy", zadebiutowała w Polsce, analizując trendy i ich rozwój, także w kontekście epidemii czy przestępczości. W "Błysku!" Gladwell twierdzi, że ludzie zbyt często kierują się racjonalnymi argumentami, kiedy to natychmiastowe poznanie może być równie skuteczne. Ta kontrowersyjna teza zapewniła mu status guru w dziedzinie marketingu i jedno z czołowych miejsc na liście „The Times” jako wpływowy myśliciel zarządzania. Nawet Universal Studios nabyło prawa do ekranizacji jego książki. "Błysk!", pełen solidnych badań i dynamicznie napisany, jest niezwykle porywający.
