Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Biblia sprzedaży
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Na samym początku ludzie odkryli, jak ogromną moc mają słowa. Nie tylko opisują one rzeczywistość, ale również budują relacje z klientami. Pewien sprzedawca zrozumiał, że słowa w połączeniu z mową ciała mogą stać się potężnym narzędziem komunikacji. Postanowił więc zgłębić metody nawiązywania skutecznych kontaktów z odbiorcami i swoje odkrycia zawarł w dziele „Pięcioksiąg Biblii sprzedaży”, które ma służyć przyszłym pokoleniom.
Drogi sprzedawco, oto niezwykłe źródło wiedzy czekające na Ciebie. „Księga Wejścia” odsłania sekrety początków i istoty sprzedaży, jej znaczenie oraz wpływ, prezentując jednocześnie wiele przypowieści handlowych, które zwalczają popularne mity i porządkują wiedzę o sprzedaży. „Księga Przyczyny” ma na celu zainspirowanie i zmianę podejścia sprzedawcy do siebie oraz procesu sprzedaży, opierając się na psychologicznych fundamentach i pracy nad sobą.
„Księga Metody” koncentruje się na technikach, które sprzedawca powinien opanować, aby odnieść zawodowy sukces. Dzięki praktycznym przykładom ułatwia rozwój umiejętności. W „Księdze Drogi” opisano obecne trendy w sprzedaży i przewidywane przyszłe kierunki, wskazując innowacyjne formy działania. Ostatnia część, „Księga Pasji / Tajemnicy”, to multimedialne źródło inspiracji, które poprzez stronę internetową łączy w sobie motywację i nowe, twórcze idee.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Na samym początku ludzie odkryli, jak ogromną moc mają słowa. Nie tylko opisują one rzeczywistość, ale również budują relacje z klientami. Pewien sprzedawca zrozumiał, że słowa w połączeniu z mową ciała mogą stać się potężnym narzędziem komunikacji. Postanowił więc zgłębić metody nawiązywania skutecznych kontaktów z odbiorcami i swoje odkrycia zawarł w dziele „Pięcioksiąg Biblii sprzedaży”, które ma służyć przyszłym pokoleniom.
Drogi sprzedawco, oto niezwykłe źródło wiedzy czekające na Ciebie. „Księga Wejścia” odsłania sekrety początków i istoty sprzedaży, jej znaczenie oraz wpływ, prezentując jednocześnie wiele przypowieści handlowych, które zwalczają popularne mity i porządkują wiedzę o sprzedaży. „Księga Przyczyny” ma na celu zainspirowanie i zmianę podejścia sprzedawcy do siebie oraz procesu sprzedaży, opierając się na psychologicznych fundamentach i pracy nad sobą.
„Księga Metody” koncentruje się na technikach, które sprzedawca powinien opanować, aby odnieść zawodowy sukces. Dzięki praktycznym przykładom ułatwia rozwój umiejętności. W „Księdze Drogi” opisano obecne trendy w sprzedaży i przewidywane przyszłe kierunki, wskazując innowacyjne formy działania. Ostatnia część, „Księga Pasji / Tajemnicy”, to multimedialne źródło inspiracji, które poprzez stronę internetową łączy w sobie motywację i nowe, twórcze idee.
