Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Biblia copywritingu
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Copywriterzy o wyjątkowych umiejętnościach są nieustannie na wagę złota!
Wiesz, kiedy narodziła się reklama? Zaskoczyć Cię może fakt, że korzenie reklamy i copywritingu sięgają czasów, gdy ludzie zaczęli pisać, a nawet jeszcze dalej. Starożytni Sumerowie promowali swoje usługi za pomocą glinianych tabliczek, a Grecy opracowali fundamentalne zasady tworzenia perswazyjnych tekstów. Dzisiejsze techniki i narzędzia różnią się od tych dawnych, ale sedno skutecznego tekstu reklamowego pozostaje niezmienne. Ty także masz szansę stać się wytrawnym copywriterem, takim, który zna odpowiednie słowa na każdą okazję, rozwiewa wątpliwości i skutecznie przekazuje cel z właściwej perspektywy.
Aby opanować tę sztukę, naucz się mówić klarownie i zrozumieć dogłębnie potrzeby swoich klientów. Jeśli chcesz to osiągnąć, "Biblia copywritingu" powinna zdecydowanie znaleźć miejsce na Twojej półce. Książka ta dostarcza nieocenione wskazówki, jak pisać przekonujące teksty bez utraty ich sensu. Dowiesz się, jakie słowa wywołują określone emocje i reakcje oraz jakie techniki można stosować w różnych sytuacjach, aby zachęcić czytelników do działania. Co więcej, publikacja opiera się na przykładach z prawdziwego życia, ukazując zarówno skuteczne, jak i chybione strategie autora przy rozmaitych kampaniach. Przede wszystkim jednak książka ta podkreśla, że prawdziwy sukces w copywritingu wymaga wiary w produkt, siebie i chęci budowania relacji z klientem. Cała reszta to tylko dopracowane szczegóły. Pisz i wzbogacaj się!
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Copywriterzy o wyjątkowych umiejętnościach są nieustannie na wagę złota!
Wiesz, kiedy narodziła się reklama? Zaskoczyć Cię może fakt, że korzenie reklamy i copywritingu sięgają czasów, gdy ludzie zaczęli pisać, a nawet jeszcze dalej. Starożytni Sumerowie promowali swoje usługi za pomocą glinianych tabliczek, a Grecy opracowali fundamentalne zasady tworzenia perswazyjnych tekstów. Dzisiejsze techniki i narzędzia różnią się od tych dawnych, ale sedno skutecznego tekstu reklamowego pozostaje niezmienne. Ty także masz szansę stać się wytrawnym copywriterem, takim, który zna odpowiednie słowa na każdą okazję, rozwiewa wątpliwości i skutecznie przekazuje cel z właściwej perspektywy.
Aby opanować tę sztukę, naucz się mówić klarownie i zrozumieć dogłębnie potrzeby swoich klientów. Jeśli chcesz to osiągnąć, "Biblia copywritingu" powinna zdecydowanie znaleźć miejsce na Twojej półce. Książka ta dostarcza nieocenione wskazówki, jak pisać przekonujące teksty bez utraty ich sensu. Dowiesz się, jakie słowa wywołują określone emocje i reakcje oraz jakie techniki można stosować w różnych sytuacjach, aby zachęcić czytelników do działania. Co więcej, publikacja opiera się na przykładach z prawdziwego życia, ukazując zarówno skuteczne, jak i chybione strategie autora przy rozmaitych kampaniach. Przede wszystkim jednak książka ta podkreśla, że prawdziwy sukces w copywritingu wymaga wiary w produkt, siebie i chęci budowania relacji z klientem. Cała reszta to tylko dopracowane szczegóły. Pisz i wzbogacaj się!
