Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Białe futra i inne opowiadania
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Fradl Sztok przedstawia w swoich opowiadaniach fascynujące połączenie dwóch światów: malowniczych podolskich miejscowości i tętniącego życiem Nowego Jorku. To właśnie w Stanach Zjednoczonych zdobyła uznanie jako poetka, zdobywając rozgłos w kręgach artystycznej bohemy.
W swoim pisarstwie Sztok eksperymentuje z formą, łamiąc tradycyjne narracje w sposób przypominający styl Virginii Woolf. Jednocześnie porusza wątki tożsamości, które znajdują odbicie w pracach Sylvii Plath. Wszystkie trzy pisarki – Sztok, Woolf i Plath – łączy również osobiste zmaganie się z problemami psychicznymi.
Chociaż biografia Sztok jest skąpa w szczegóły, a jej dorobek literacki jest niewielki, jej twórczość stanowi istotny głos w literaturze jidysz tworzonej przez kobiety. Jej opowiadania przepełnione są subtelnym gniewem, napięciem i tęsknotą, a zarazem pragnieniem czerpania z życia, w tym także eksplorowaniem aspektów erotycznych. Autofikcyjny dialog, jaki prowadzi Sztok z czytelnikiem, sprawia, że jej teksty mimo mrocznej diagnozy współczesności, emanują młodzieńczym wigorem i lekkością. To lektura zaskakująco aktualna, dotykająca kwestii feministycznych, emigracyjnych oraz uniwersalnych ludzkich słabości.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Fradl Sztok przedstawia w swoich opowiadaniach fascynujące połączenie dwóch światów: malowniczych podolskich miejscowości i tętniącego życiem Nowego Jorku. To właśnie w Stanach Zjednoczonych zdobyła uznanie jako poetka, zdobywając rozgłos w kręgach artystycznej bohemy.
W swoim pisarstwie Sztok eksperymentuje z formą, łamiąc tradycyjne narracje w sposób przypominający styl Virginii Woolf. Jednocześnie porusza wątki tożsamości, które znajdują odbicie w pracach Sylvii Plath. Wszystkie trzy pisarki – Sztok, Woolf i Plath – łączy również osobiste zmaganie się z problemami psychicznymi.
Chociaż biografia Sztok jest skąpa w szczegóły, a jej dorobek literacki jest niewielki, jej twórczość stanowi istotny głos w literaturze jidysz tworzonej przez kobiety. Jej opowiadania przepełnione są subtelnym gniewem, napięciem i tęsknotą, a zarazem pragnieniem czerpania z życia, w tym także eksplorowaniem aspektów erotycznych. Autofikcyjny dialog, jaki prowadzi Sztok z czytelnikiem, sprawia, że jej teksty mimo mrocznej diagnozy współczesności, emanują młodzieńczym wigorem i lekkością. To lektura zaskakująco aktualna, dotykająca kwestii feministycznych, emigracyjnych oraz uniwersalnych ludzkich słabości.
