Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
BEZPIECZEŃSTWO LOTÓW
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W niniejszej książce zrewidowano kluczowe teorie dotyczące bezpieczeństwa lotniczego oraz pokazano, jak można ich używać do analizy zdarzeń lotniczych, co prowadzi do poprawy funkcjonowania całych systemów poprzez zmiany w strukturze i zarządzaniu organizacjami lotniczymi. Autorzy zwracają uwagę na zagrożenia, które pojawiają się w lotnictwie, omawiając ich wpływ na bezpieczeństwo oraz prezentując fundamentalne zasady zarządzania ryzykiem operacyjnym. Wyniki badań podkreślają, że człowiek jest często najważniejszym źródłem podatności w systemie — dotyczy to zarówno operatorów takich jak piloci i kontrolerzy, jak i osób na stanowiskach zarządzających w różnych poziomach struktur organizacyjnych, zarówno na poziomie międzynarodowym, jak i krajowym. Wnioski sugerują, że w celu zwiększenia bezpieczeństwa lotniczego konieczne jest wdrożenie rozwiązań systemowych na poziomie organizacji oraz wyższych szczebli decyzyjnych. Podkreślono znaczenie systemów zarządzania bezpieczeństwem oraz zaangażowanie kadry kierowniczej w dbałość o bezpieczeństwo. W książce omawiane są również kwestie związane z lotnictwem wojskowym, w tym zagadnienia przeciążeń, które są szczególnie istotne podczas lotów maszyn takich jak F-16. Drugie wydanie książki zostało wzbogacone o elementy dotyczące badania wypadków lotniczych, w tym szczegółową analizę katastrofy samolotu Tu-154M w Smoleńsku.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W niniejszej książce zrewidowano kluczowe teorie dotyczące bezpieczeństwa lotniczego oraz pokazano, jak można ich używać do analizy zdarzeń lotniczych, co prowadzi do poprawy funkcjonowania całych systemów poprzez zmiany w strukturze i zarządzaniu organizacjami lotniczymi. Autorzy zwracają uwagę na zagrożenia, które pojawiają się w lotnictwie, omawiając ich wpływ na bezpieczeństwo oraz prezentując fundamentalne zasady zarządzania ryzykiem operacyjnym. Wyniki badań podkreślają, że człowiek jest często najważniejszym źródłem podatności w systemie — dotyczy to zarówno operatorów takich jak piloci i kontrolerzy, jak i osób na stanowiskach zarządzających w różnych poziomach struktur organizacyjnych, zarówno na poziomie międzynarodowym, jak i krajowym. Wnioski sugerują, że w celu zwiększenia bezpieczeństwa lotniczego konieczne jest wdrożenie rozwiązań systemowych na poziomie organizacji oraz wyższych szczebli decyzyjnych. Podkreślono znaczenie systemów zarządzania bezpieczeństwem oraz zaangażowanie kadry kierowniczej w dbałość o bezpieczeństwo. W książce omawiane są również kwestie związane z lotnictwem wojskowym, w tym zagadnienia przeciążeń, które są szczególnie istotne podczas lotów maszyn takich jak F-16. Drugie wydanie książki zostało wzbogacone o elementy dotyczące badania wypadków lotniczych, w tym szczegółową analizę katastrofy samolotu Tu-154M w Smoleńsku.
