Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
BEZPIECZEŃSTWO LOTÓW
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
() W opracowaniu dokonano weryfikacji ważniejszych teorii bezpieczeństwa lotów i wskazano, jak za ich pomocą można analizować zdarzenia lotnicze a tym samym poprawiać działanie systemu poprzez zmiany w obszarze organizacji i funkcjonowania organizacji lotniczych, a nie tylko poszczególnych wykonawców. W kolejnych rozdziałach książki wskazano na zagrożenia występujące w lotnictwie i ich wpływ na stan bezpieczeństwa oraz zaprezentowano podstawowe zasady zarządzania ryzykiem operacyjnym. Z badań wynika, że najbardziej zawodnym elementem systemu jest człowiek zarówno jako operator-pilot, kontroler mechanik, technik, inżynier itp., jak też człowiek kierujący lub zarządzający na różnych szczeblach organizacyjnych. Dotyczy to zarówno organizacji międzynarodowych, jak i krajowych. Wskazano, że poprawę bezpieczeństwa w lotnictwie można osiągnąć poprzez stosowanie rozwiązań systemowych zarówno na poziomie organizacji lotniczych, jak i wyższych szczeblach zarządzania. Podkreślono wagę wprowadzenia systemów zarządzania bezpieczeństwem, w tym szczególnie zaangażowania w problematykę bezpieczeństwa zarządzających na wysokim szczeblu zarządzania. W książce oprócz problemów związanych z transportem lotniczym poruszono niektóre kwestie związane z lotnictwem wojskowym. Jeden z podrozdziałów poświęcono problematyce związanej z przeciążeniami. Zagadnienie to jest szczególnie ważne w czasie lotów na samolotach o szczególnych możliwościach manewrowych, takich jak F-16. Wydanie drugie uzupełniono o wybrane elementy badania wypadków lotniczych. Rozdział ten opracowano w oparciu o badanie katastrofy samolotu Tu-154M w Smoleńsku. ()
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
() W opracowaniu dokonano weryfikacji ważniejszych teorii bezpieczeństwa lotów i wskazano, jak za ich pomocą można analizować zdarzenia lotnicze a tym samym poprawiać działanie systemu poprzez zmiany w obszarze organizacji i funkcjonowania organizacji lotniczych, a nie tylko poszczególnych wykonawców. W kolejnych rozdziałach książki wskazano na zagrożenia występujące w lotnictwie i ich wpływ na stan bezpieczeństwa oraz zaprezentowano podstawowe zasady zarządzania ryzykiem operacyjnym. Z badań wynika, że najbardziej zawodnym elementem systemu jest człowiek zarówno jako operator-pilot, kontroler mechanik, technik, inżynier itp., jak też człowiek kierujący lub zarządzający na różnych szczeblach organizacyjnych. Dotyczy to zarówno organizacji międzynarodowych, jak i krajowych. Wskazano, że poprawę bezpieczeństwa w lotnictwie można osiągnąć poprzez stosowanie rozwiązań systemowych zarówno na poziomie organizacji lotniczych, jak i wyższych szczeblach zarządzania. Podkreślono wagę wprowadzenia systemów zarządzania bezpieczeństwem, w tym szczególnie zaangażowania w problematykę bezpieczeństwa zarządzających na wysokim szczeblu zarządzania. W książce oprócz problemów związanych z transportem lotniczym poruszono niektóre kwestie związane z lotnictwem wojskowym. Jeden z podrozdziałów poświęcono problematyce związanej z przeciążeniami. Zagadnienie to jest szczególnie ważne w czasie lotów na samolotach o szczególnych możliwościach manewrowych, takich jak F-16. Wydanie drugie uzupełniono o wybrane elementy badania wypadków lotniczych. Rozdział ten opracowano w oparciu o badanie katastrofy samolotu Tu-154M w Smoleńsku. ()