Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.






Nowa
Książka nowa.





Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.





Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.





Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Bestie i ofiary
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka autorstwa Anny Małyszko nie skupia się na tradycyjnym studiowaniu filmu, lecz bada, jak przemoc wobec kobiet zostaje ukazana w sztuce filmowej. Autorka podchodzi do filmu jako tworzywa kultury, służącego nie tylko do rozrywki, ale także jako medium przełamujące lub podkreślające różnorodne tabu, zarówno jawne, jak i ukryte. Film staje się tutaj lustrem odbijającym społeczne przekonania o męskiej agresji skierowanej przeciwko kobietom. W swoich rozważaniach Małyszko analizuje różnorodne teorie dotyczące przemocy, z których niektóre mogą się wzajemnie wykluczać. Próbuje uchwycić, jak te teorie wpływają na przedstawienia przemocy na ekranie. Ponadto, autorka nie unika trudnych pytań o etyczny wymiar prezentowania męskiej agresji w kinie, zastanawiając się, skąd bierze się specyficzna ambiwalencja kinematografii w ukazywaniu tego zjawiska.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
27.86 zł
nowa

- nowa książka
Wysyłka w ciągu 48h + czas dostawy
jak nowa
dobry
widoczne ślady używania
Dostępna ilość 69
Uwaga została 1 szt.
Posiadamy 69 szt.
Książka autorstwa Anny Małyszko nie skupia się na tradycyjnym studiowaniu filmu, lecz bada, jak przemoc wobec kobiet zostaje ukazana w sztuce filmowej. Autorka podchodzi do filmu jako tworzywa kultury, służącego nie tylko do rozrywki, ale także jako medium przełamujące lub podkreślające różnorodne tabu, zarówno jawne, jak i ukryte. Film staje się tutaj lustrem odbijającym społeczne przekonania o męskiej agresji skierowanej przeciwko kobietom. W swoich rozważaniach Małyszko analizuje różnorodne teorie dotyczące przemocy, z których niektóre mogą się wzajemnie wykluczać. Próbuje uchwycić, jak te teorie wpływają na przedstawienia przemocy na ekranie. Ponadto, autorka nie unika trudnych pytań o etyczny wymiar prezentowania męskiej agresji w kinie, zastanawiając się, skąd bierze się specyficzna ambiwalencja kinematografii w ukazywaniu tego zjawiska.