Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Badanie komunikacji vol. 2
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W niniejszej publikacji zebrano artykuły, które prezentują różnorodne badania dotyczące komunikacji, koncentrując się na trzech kluczowych obszarach. Pierwszy obszar obejmuje zagadnienia związane z normalnością oraz różnymi formami skalowania. Drugi dotyczy medialnego aspektu komunikacji, natomiast trzeci bada komunikację w kontekście wirtualnym i internetowym. Przekrojowy charakter tematyczny oraz różne podejścia badawcze zawarte w tej książce należy postrzegać zarówno jako przykład szerokich możliwości badawczych w dziedzinie komunikacji, jak i jako zachętę do rozwijania kolejnych projektów przez badaczy oraz inspirację dla nich. Informacja ta została dostarczona przez wydawcę.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W niniejszej publikacji zebrano artykuły, które prezentują różnorodne badania dotyczące komunikacji, koncentrując się na trzech kluczowych obszarach. Pierwszy obszar obejmuje zagadnienia związane z normalnością oraz różnymi formami skalowania. Drugi dotyczy medialnego aspektu komunikacji, natomiast trzeci bada komunikację w kontekście wirtualnym i internetowym. Przekrojowy charakter tematyczny oraz różne podejścia badawcze zawarte w tej książce należy postrzegać zarówno jako przykład szerokich możliwości badawczych w dziedzinie komunikacji, jak i jako zachętę do rozwijania kolejnych projektów przez badaczy oraz inspirację dla nich. Informacja ta została dostarczona przez wydawcę.
