Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
BADANIA MARKETINGOWE NOWE WYZWANIA
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Prezentowana książka koncentruje się na zagadnieniach związanych z rozwojem rynku badań marketingowych w Polsce w ostatnich latach, z uwzględnieniem podejść prognostycznych. Zawarte w niej metody oraz przykłady ich praktycznego wykorzystania mogą stanowić inspirację dla osób poszukujących nowych perspektyw i kierunków w badaniach marketingowych. Autorami są eksperci z katedr marketingu czołowych polskich uczelni, a także specjaliści z agencji badawczych. Mają oni nadzieję, że książka ta okaże się wartościowym narzędziem zarówno dla menedżerów, jak i osób zajmujących się badaniami rynku.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Prezentowana książka koncentruje się na zagadnieniach związanych z rozwojem rynku badań marketingowych w Polsce w ostatnich latach, z uwzględnieniem podejść prognostycznych. Zawarte w niej metody oraz przykłady ich praktycznego wykorzystania mogą stanowić inspirację dla osób poszukujących nowych perspektyw i kierunków w badaniach marketingowych. Autorami są eksperci z katedr marketingu czołowych polskich uczelni, a także specjaliści z agencji badawczych. Mają oni nadzieję, że książka ta okaże się wartościowym narzędziem zarówno dla menedżerów, jak i osób zajmujących się badaniami rynku.
