Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Badania marketingowe. Nowe metody badań i zastosowania
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Monografia stanowi kompleksowe opracowanie niemal stuletniej historii badań marketingowych, z uwzględnieniem kluczowych etapów i trendów ich ewolucji. Szczególny nacisk położono na zmiany ostatniej dekady, kiedy na scenie pojawiły się ogromne zbiory danych, a następnie produkty i usługi oparte na ich analizie. W każdym rozdziale autorzy skupiają się na najbardziej aktualnych źródłach informacji oraz metodach i technikach zdobywania danych, wskazując także na nowo pojawiające się obszary badawcze. Analizują oni nie tylko nowe możliwości badawcze, wykorzystując liczne przykłady, ale także sposoby interpretacji wyników oraz ich zastosowanie w procesie podejmowania decyzji. Publikacja ta jest cennym narzędziem dla decydentów, oferując im wgląd w nowoczesne techniki badawcze i wskazując kierunki ich efektywnego wykorzystania.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Monografia stanowi kompleksowe opracowanie niemal stuletniej historii badań marketingowych, z uwzględnieniem kluczowych etapów i trendów ich ewolucji. Szczególny nacisk położono na zmiany ostatniej dekady, kiedy na scenie pojawiły się ogromne zbiory danych, a następnie produkty i usługi oparte na ich analizie. W każdym rozdziale autorzy skupiają się na najbardziej aktualnych źródłach informacji oraz metodach i technikach zdobywania danych, wskazując także na nowo pojawiające się obszary badawcze. Analizują oni nie tylko nowe możliwości badawcze, wykorzystując liczne przykłady, ale także sposoby interpretacji wyników oraz ich zastosowanie w procesie podejmowania decyzji. Publikacja ta jest cennym narzędziem dla decydentów, oferując im wgląd w nowoczesne techniki badawcze i wskazując kierunki ich efektywnego wykorzystania.
