Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Analiza matematyczna dla licealistów i studentów. Repetytorium
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Po upływie niemal siedemnastu lat, ukazało się nowe, drugie wydanie książki poświęconej analizie matematycznej. Ta publikacja ma na celu ułatwienie uczniom płynnego przejścia od matematyki na poziomie szkoły średniej do bardziej zaawansowanych zagadnień matematycznych, które spotkają na pierwszym roku studiów.
Autorzy skupiają się na kluczowych zagadnieniach, takich jak granice i ciągłość funkcji, pochodne, a także całki zarówno nieoznaczone, jak i oznaczone. Każde z tych pojęć jest omówione z odniesieniem do praktycznych przykładów ich zastosowania. Na zakończenie książki znajdują się trzy testy wielokrotnego wyboru, które oferują zróżnicowaną liczbę prawidłowych odpowiedzi, umożliwiając czytelnikom sprawdzenie swojej wiedzy.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Po upływie niemal siedemnastu lat, ukazało się nowe, drugie wydanie książki poświęconej analizie matematycznej. Ta publikacja ma na celu ułatwienie uczniom płynnego przejścia od matematyki na poziomie szkoły średniej do bardziej zaawansowanych zagadnień matematycznych, które spotkają na pierwszym roku studiów.
Autorzy skupiają się na kluczowych zagadnieniach, takich jak granice i ciągłość funkcji, pochodne, a także całki zarówno nieoznaczone, jak i oznaczone. Każde z tych pojęć jest omówione z odniesieniem do praktycznych przykładów ich zastosowania. Na zakończenie książki znajdują się trzy testy wielokrotnego wyboru, które oferują zróżnicowaną liczbę prawidłowych odpowiedzi, umożliwiając czytelnikom sprawdzenie swojej wiedzy.
