Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
3ds Max 2010. Animacja 3D od podstaw. Szkoła efektu
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Poznaj fascynujący świat animacji 3D dzięki książce, która szczegółowo opisuje, jak stworzyć własny trójwymiarowy model. Jeśli kiedykolwiek zachwycałeś się oscarową "Katedrą" lub podziwiałeś precyzyjnie wykonane reklamy i teledyski, to ta książka jest dla Ciebie. Dzięki niej poczujesz się jak wirtualna ryba w wodzie w świecie gier komputerowych i odkryjesz iskrę twórczej boskości w sobie.
Rozpocznij swoją przygodę z programem 3ds Max 2010, uznawanym za jedno z najważniejszych narzędzi do kreowania i animacji trójwymiarowego świata. To właśnie w tym środowisku powstają znane ci animacje, filmy, realistyczne gry komputerowe i oszałamiające wizualizacje architektoniczne. Książka prowadzi cię krok po kroku przez proces tworzenia swojej pierwszej animacji, z dokładnym objaśnieniem zasad modelowania, animacji postaci, kluczowania, a także opracowywania świateł, materiałów, efektów specjalnych oraz renderingu i montażu całego filmu.
Dowiesz się, jak tworzyć i manipulować obiektami, wprowadzać deformacje za pomocą modyfikatorów, stosować modelowanie siatkowe i krzywych, oraz posługiwać się kamerami i światłami w animacjach. Nauczysz się kreować materiały i efekty renderingu, takie jak efekt żarzenia, oraz tworzyć tekstury, naśladując różnorodne materiały. Zrozumiesz, jak używać renderer Mental Ray i system oświetlenia Daylight, a także jak przygotować postać do animacji za pomocą systemu Biped czy animować metodą morfingu przy użyciu kości i odwrotnej kinematyki. Książka zawiera również ćwiczenia ilustrowane zrzutami ekranu, które pomogą ci powtórzyć operacje na własnym komputerze.
Pozwól, aby jedynym ograniczeniem była twoja wyobraźnia, i wykorzystaj tę książkę jako przewodnik do tworzenia niesamowitych światów 3D. Zanurz się w wirtualnej rzeczywistości i odkryj pełnię możliwości, jakie oferuje program 3ds Max 2010.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Poznaj fascynujący świat animacji 3D dzięki książce, która szczegółowo opisuje, jak stworzyć własny trójwymiarowy model. Jeśli kiedykolwiek zachwycałeś się oscarową "Katedrą" lub podziwiałeś precyzyjnie wykonane reklamy i teledyski, to ta książka jest dla Ciebie. Dzięki niej poczujesz się jak wirtualna ryba w wodzie w świecie gier komputerowych i odkryjesz iskrę twórczej boskości w sobie.
Rozpocznij swoją przygodę z programem 3ds Max 2010, uznawanym za jedno z najważniejszych narzędzi do kreowania i animacji trójwymiarowego świata. To właśnie w tym środowisku powstają znane ci animacje, filmy, realistyczne gry komputerowe i oszałamiające wizualizacje architektoniczne. Książka prowadzi cię krok po kroku przez proces tworzenia swojej pierwszej animacji, z dokładnym objaśnieniem zasad modelowania, animacji postaci, kluczowania, a także opracowywania świateł, materiałów, efektów specjalnych oraz renderingu i montażu całego filmu.
Dowiesz się, jak tworzyć i manipulować obiektami, wprowadzać deformacje za pomocą modyfikatorów, stosować modelowanie siatkowe i krzywych, oraz posługiwać się kamerami i światłami w animacjach. Nauczysz się kreować materiały i efekty renderingu, takie jak efekt żarzenia, oraz tworzyć tekstury, naśladując różnorodne materiały. Zrozumiesz, jak używać renderer Mental Ray i system oświetlenia Daylight, a także jak przygotować postać do animacji za pomocą systemu Biped czy animować metodą morfingu przy użyciu kości i odwrotnej kinematyki. Książka zawiera również ćwiczenia ilustrowane zrzutami ekranu, które pomogą ci powtórzyć operacje na własnym komputerze.
Pozwól, aby jedynym ograniczeniem była twoja wyobraźnia, i wykorzystaj tę książkę jako przewodnik do tworzenia niesamowitych światów 3D. Zanurz się w wirtualnej rzeczywistości i odkryj pełnię możliwości, jakie oferuje program 3ds Max 2010.
