Książka - Strategiczna karta wyników firm usługowych

DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Strategiczna karta wyników firm usługowych

Strategiczna karta wyników firm usługowych

DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Zarządzanie efektywnością firm usługowych stało się przedmiotem zainteresowania wraz przejściem od gospodarki industrialnej do gospodarki opartej na usługach. Autorzy, świadomi różnic między procesami zachodzącymi w działalności usługowej i produkcyjnej, przedstawiają rozszerzoną koncepcję strategicznej karty wyników, koncentrującą się na potrzebach organizacji usługowych. Wyjaśniają w jaki sposób połączyć zarządzanie procesami i pomiar efektywności w jeden spójny system. Publikacja prezentuje praktyczną koncepcję, którą można wykorzystać do zaprojektowania systemu pomiaru efektywności oraz wdrożenia strategicznej karty wyników w przedsiębiorstwie usługowym. Ułatwieniem jej zastosowania są liczne przykłady najlepszych praktyk pochodzących z wiodących przedsiębiorstw z USA. Książka adresowana jest do: -menedżerów firm usługowych, -specjalistów zajmujących się pomiarem efektywności, -studentów zarządzania, doktorantów, kadry akademickiej, -przedsiębiorców.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

brak

nowa

14

3.00 zł

jak nowa

ok
Taniej o 76.90 złCena rynkowa: 79.90 zł
  • niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania
  • książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji

Wysyłka w ciągu 24h + czas dostawy

1

12.83 zł

dobry

ok
Taniej o 67.07 złCena rynkowa: 79.90 zł
  • normalne ślady użytkowania wynikające z kartkowania podczas czytania
  • brak większych uszkodzeń lub zagięć

Wysyłka w ciągu 24h + czas dostawy

brak

widoczne ślady używania

Dostępna ilość 1

Uwaga została 1 szt.

Posiadamy 14 szt.

Dostępna ilość

79.90

3.00

Zarządzanie efektywnością firm usługowych stało się przedmiotem zainteresowania wraz przejściem od gospodarki industrialnej do gospodarki opartej na usługach. Autorzy, świadomi różnic między procesami zachodzącymi w działalności usługowej i produkcyjnej, przedstawiają rozszerzoną koncepcję strategicznej karty wyników, koncentrującą się na potrzebach organizacji usługowych. Wyjaśniają w jaki sposób połączyć zarządzanie procesami i pomiar efektywności w jeden spójny system. Publikacja prezentuje praktyczną koncepcję, którą można wykorzystać do zaprojektowania systemu pomiaru efektywności oraz wdrożenia strategicznej karty wyników w przedsiębiorstwie usługowym. Ułatwieniem jej zastosowania są liczne przykłady najlepszych praktyk pochodzących z wiodących przedsiębiorstw z USA. Książka adresowana jest do: -menedżerów firm usługowych, -specjalistów zajmujących się pomiarem efektywności, -studentów zarządzania, doktorantów, kadry akademickiej, -przedsiębiorców.

Szczegóły

Opinie

Inne książki tego autora

Książki z tej samej kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: 3.00 zł

Okładka: Miękka

Ilość stron: 264

Rok wydania: 2010

Rozmiar: 165 x 235 mm

ID: 9788301162597

Inne książki: Gupta Praveen

Miękka , W magazynie
Używana Wyprzedaż Okazja

Taniej o 74.90 zł 79.90 zł

Inne książki: Informatyka, Technika

Miękka , W magazynie
Używana Wyprzedaż Okazja

Taniej o 34.79 zł 55.00 zł

Miękka , W magazynie
Używana Wyprzedaż Okazja

Taniej o 44.09 zł 69.00 zł

Miękka , W magazynie
Używana Okazja

Taniej o 38.71 zł 59.00 zł

Liszewska Lidia, Kornacki Robert
Miękka , W magazynie
Używana Okazja

Taniej o 5.43 zł 9.90 zł

Miękka , W magazynie
Używana Wyprzedaż Okazja

Taniej o 84.00 zł 129.00 zł

Broszurowa , W magazynie
Używana Okazja

Taniej o 30.45 zł 59.00 zł

Miękka , W magazynie
Używana Wyprzedaż Okazja

Taniej o 75.93 zł 89.00 zł

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

750 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

InPost Paczkomaty 24/7

InPost Paczkomaty 24/7

13.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

ORLEN Paczka

ORLEN Paczka

11.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

9.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

NAJTAŃSZA FORMA DOSTAWY

DPD Pickup Punkt Odbioru

DPD Pickup Punkt Odbioru

11.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Kurier GLS

Kurier GLS

14.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Kurier DPD

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Kurier InPost

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Pocztex Kurier

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Odbiór osobisty (Dębica)

Odbiór osobisty (Dębica)

3.00 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info