Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Biznes i zarządzanie LO 2 ZP
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Podręcznik obejmuje całość wymagań podstawy programowej oraz zawiera treści wspierające rekomendowane formy pracy i techniki kształcenia dla tego przedmiotu.
Wiedza teoretyczna jest wsparta licznymi przykładami, które przedstawiają złożone zagadnienia i pokazują, że sprawy związane z ekonomią mogą bezpośrednio dotyczyć każdego.
Angażujące zadania kształtują umiejętność krytycznego myślenia i zachęcają do aktywnego udziału w dyskusji.
Rozwiązywanie zadań projektowych uczy stawiania problemów i poszukiwania rozwiązań, a także pracy zespołowej i zarządzania czasem. W cyklu duży nacisk jest skierowany na kształcenie umiejętności interpersonalnych, pracy zespołowej, komunikatywności i krytycznego myślenia.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Podręcznik obejmuje całość wymagań podstawy programowej oraz zawiera treści wspierające rekomendowane formy pracy i techniki kształcenia dla tego przedmiotu.
Wiedza teoretyczna jest wsparta licznymi przykładami, które przedstawiają złożone zagadnienia i pokazują, że sprawy związane z ekonomią mogą bezpośrednio dotyczyć każdego.
Angażujące zadania kształtują umiejętność krytycznego myślenia i zachęcają do aktywnego udziału w dyskusji.
Rozwiązywanie zadań projektowych uczy stawiania problemów i poszukiwania rozwiązań, a także pracy zespołowej i zarządzania czasem. W cyklu duży nacisk jest skierowany na kształcenie umiejętności interpersonalnych, pracy zespołowej, komunikatywności i krytycznego myślenia.