Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Żydówka
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
"Żydówka" to wyjątkowa opowieść, która nosi znamiona powieści-wyznania, nawiązując do tradycyjnej formy literackiej zapoczątkowanej przez św. Augustyna, a rozwiniętej przez takich twórców jak Jean Jacques Rousseau czy Marcel Proust. To historia, która unika tematów wojennych i nie angażuje się w dramaty związane z traumami z tamtego czasu. Zamiast tego, narracja stanowi subtelny strumień świadomości głównej bohaterki, unikając szczegółowych wspomnień i głębokich retrospekcji.
Narratorka, przez swoje wyznania, tworzy pejzaż pamięci, który jest blady i ulotny niczym stary palimpsest. Nie ocenia, nie osądza, ani nie poszukuje gotowych odpowiedzi na kwestie wyłaniające się z głębin jej pamięci. Cała esencja tej historii tkwi w potędze jej opowieści, która pozwala czytelnikom przez chwilę odzyskać ulotne wspomnienia, stanowiące część naszej tożsamości i sensu istnienia. Ta świeżo odzyskana pamięć nie ogranicza się do czasu teraźniejszego, lecz zanurza nas w większą, wspólną historię, gdzie przeszłość i teraźniejszość wzajemnie się przenikają.
W ten sposób, zanurzając się w opowieści bohaterki, mamy okazję spotkać duchy i cienie minionych lat, które do tej pory istniały jedynie w jej wspomnieniach. To wyjątkowe doświadczenie pozwala nam, niczym w teatrze wędrownym, przeżyć na nowo fragmenty tej bogatej i głębokiej historii, dzięki czemu nasze własne życie zostaje wzbogacone o nowe refleksje i zrozumienie tego, co obce i odległe.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
"Żydówka" to wyjątkowa opowieść, która nosi znamiona powieści-wyznania, nawiązując do tradycyjnej formy literackiej zapoczątkowanej przez św. Augustyna, a rozwiniętej przez takich twórców jak Jean Jacques Rousseau czy Marcel Proust. To historia, która unika tematów wojennych i nie angażuje się w dramaty związane z traumami z tamtego czasu. Zamiast tego, narracja stanowi subtelny strumień świadomości głównej bohaterki, unikając szczegółowych wspomnień i głębokich retrospekcji.
Narratorka, przez swoje wyznania, tworzy pejzaż pamięci, który jest blady i ulotny niczym stary palimpsest. Nie ocenia, nie osądza, ani nie poszukuje gotowych odpowiedzi na kwestie wyłaniające się z głębin jej pamięci. Cała esencja tej historii tkwi w potędze jej opowieści, która pozwala czytelnikom przez chwilę odzyskać ulotne wspomnienia, stanowiące część naszej tożsamości i sensu istnienia. Ta świeżo odzyskana pamięć nie ogranicza się do czasu teraźniejszego, lecz zanurza nas w większą, wspólną historię, gdzie przeszłość i teraźniejszość wzajemnie się przenikają.
W ten sposób, zanurzając się w opowieści bohaterki, mamy okazję spotkać duchy i cienie minionych lat, które do tej pory istniały jedynie w jej wspomnieniach. To wyjątkowe doświadczenie pozwala nam, niczym w teatrze wędrownym, przeżyć na nowo fragmenty tej bogatej i głębokiej historii, dzięki czemu nasze własne życie zostaje wzbogacone o nowe refleksje i zrozumienie tego, co obce i odległe.
