Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Zarządzanie wiedzą technologiczną w start-upach
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Publikacja ta analizuje zagadnienia związane z zarządzaniem wiedzą technologiczną, podkreślając jej znaczenie jako kluczowego elementu rozwoju innowacyjnych start-upów. W dzisiejszym świecie, gdzie dynamiczne globalne wyzwania stają się codziennością, firmy starają się wzmocnić swoją konkurencyjność poprzez wykorzystywanie wiedzy jako wyjątkowego zasobu strategicznego. Choć zarządzanie wiedzą często kojarzone jest z dużymi korporacjami, nawet mniejsze podmioty, takie jak start-upy, umiejętnie projektują procesy zarządzania technologią, co pozwala im z powodzeniem odnosić sukcesy rynkowe. Centralnym tematem pracy jest analiza wpływu wiedzy technologicznej na działalność młodych firm. Celem opracowania jest przyjrzenie się roli oraz czynnikom kształtującym zarządzanie wiedzą technologiczną w start-upach, z uwzględnieniem etapów jej tworzenia, pozyskiwania, transferu i zastosowania. Badania opierają się na wnikliwej analizie literatury naukowej oraz wynikach badań jakościowych przeprowadzonych z ekspertami w branży wspierającej rozwój start-upów. Zgromadzony materiał pozwala na pogłębioną analizę tematu oraz wnosi nową perspektywę do badań w tej dziedzinie, wypełniając jednocześnie lukę w literaturze i otwierając nowe ścieżki do dalszych studiów.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Publikacja ta analizuje zagadnienia związane z zarządzaniem wiedzą technologiczną, podkreślając jej znaczenie jako kluczowego elementu rozwoju innowacyjnych start-upów. W dzisiejszym świecie, gdzie dynamiczne globalne wyzwania stają się codziennością, firmy starają się wzmocnić swoją konkurencyjność poprzez wykorzystywanie wiedzy jako wyjątkowego zasobu strategicznego. Choć zarządzanie wiedzą często kojarzone jest z dużymi korporacjami, nawet mniejsze podmioty, takie jak start-upy, umiejętnie projektują procesy zarządzania technologią, co pozwala im z powodzeniem odnosić sukcesy rynkowe. Centralnym tematem pracy jest analiza wpływu wiedzy technologicznej na działalność młodych firm. Celem opracowania jest przyjrzenie się roli oraz czynnikom kształtującym zarządzanie wiedzą technologiczną w start-upach, z uwzględnieniem etapów jej tworzenia, pozyskiwania, transferu i zastosowania. Badania opierają się na wnikliwej analizie literatury naukowej oraz wynikach badań jakościowych przeprowadzonych z ekspertami w branży wspierającej rozwój start-upów. Zgromadzony materiał pozwala na pogłębioną analizę tematu oraz wnosi nową perspektywę do badań w tej dziedzinie, wypełniając jednocześnie lukę w literaturze i otwierając nowe ścieżki do dalszych studiów.
