Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Zarządzanie wiedzą
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Podręcznik zawiera kompleksowe, spójne i interesujące omówienie rozmaitych aspektów, koncepcji i najważniejszych problemów związanych z zarządzaniem wiedzą. Poszczególne elementy składające się na zarządzanie wiedzą zostały podzielone na pięć kategorii, odpowiadających pięciu częściom książki:
istota wiedzy (dane, informacje, historia zarządzanie wiedzą, filozoficzne koncepcje wiedzy),
wykorzystywanie wiedzy (kapitał intelektualny, nurty w zarządzaniu strategicznym, perspektywa zarządzania wiedzą),
generowanie wiedzy (narzędzia zarządzania wiedzą, systemy zarządzania wiedzą),
artefakty wiedzy (narzędzia zarządzania wiedzą, systemy zarządzania wiedzą),
aktywizowanie wiedzy (warunki, sieci wiedzy, zarządzanie zmianą).
Analiza tych zagadnień została wzbogacona licznymi przykładami z praktyki działania globalnych organizacji. Dzięki temu Czytelnik poznaje pewne ogólne, praktyczne wzorce modele oraz otrzymuje wskazówki inspirujące do rozważań i zagłębiania wybranych kwestii.
Książka jest przeznaczona dla studentów m.in. zarządzania, socjologii, ekonomii, a także kierowników różnych szczebli i menedżerów. Jest adresowana do wszystkich, którzy poszukują wszechstronnego omówienia teoretycznych koncepcji i najlepszych rozwiązań w zakresie zarządzania wiedzą.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Podręcznik zawiera kompleksowe, spójne i interesujące omówienie rozmaitych aspektów, koncepcji i najważniejszych problemów związanych z zarządzaniem wiedzą. Poszczególne elementy składające się na zarządzanie wiedzą zostały podzielone na pięć kategorii, odpowiadających pięciu częściom książki:
istota wiedzy (dane, informacje, historia zarządzanie wiedzą, filozoficzne koncepcje wiedzy),
wykorzystywanie wiedzy (kapitał intelektualny, nurty w zarządzaniu strategicznym, perspektywa zarządzania wiedzą),
generowanie wiedzy (narzędzia zarządzania wiedzą, systemy zarządzania wiedzą),
artefakty wiedzy (narzędzia zarządzania wiedzą, systemy zarządzania wiedzą),
aktywizowanie wiedzy (warunki, sieci wiedzy, zarządzanie zmianą).
Analiza tych zagadnień została wzbogacona licznymi przykładami z praktyki działania globalnych organizacji. Dzięki temu Czytelnik poznaje pewne ogólne, praktyczne wzorce modele oraz otrzymuje wskazówki inspirujące do rozważań i zagłębiania wybranych kwestii.
Książka jest przeznaczona dla studentów m.in. zarządzania, socjologii, ekonomii, a także kierowników różnych szczebli i menedżerów. Jest adresowana do wszystkich, którzy poszukują wszechstronnego omówienia teoretycznych koncepcji i najlepszych rozwiązań w zakresie zarządzania wiedzą.