InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Monografię wydano z okazji jubileuszu 45-lecia pracy naukowo-dydaktycznej Profesora Wiesława Waszkielewicza.Zakres prezentowanych w publikacji zagadnień jest obszerny - od zarządzania strategicznego po operacyjne, od uwarunkowań rozwoju przedsiębiorstw w gospodarce globalnej po ich zrównoważony rozwój, od innowacji stymulujących rozwój społeczno-gospodarczy po zarządzanie wiedzą i kapitałem intelektualnym. Wielowątkowość pracy unaocznia zmiany, jakim w swoim rozwoju podlegają przedsiębiorstwa, a które to zmiany dotyczą tak technologii i technik wytwarzania, jak również metod, narzędzi i systemów zarządzania. Poszczególne rozdziały poddają analizie aspekty zarządzania związane z technologią, marketingiem, ekonomią, ale też z innowacjami, ekologią czy kulturą.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Monografię wydano z okazji jubileuszu 45-lecia pracy naukowo-dydaktycznej Profesora Wiesława Waszkielewicza.Zakres prezentowanych w publikacji zagadnień jest obszerny - od zarządzania strategicznego po operacyjne, od uwarunkowań rozwoju przedsiębiorstw w gospodarce globalnej po ich zrównoważony rozwój, od innowacji stymulujących rozwój społeczno-gospodarczy po zarządzanie wiedzą i kapitałem intelektualnym. Wielowątkowość pracy unaocznia zmiany, jakim w swoim rozwoju podlegają przedsiębiorstwa, a które to zmiany dotyczą tak technologii i technik wytwarzania, jak również metod, narzędzi i systemów zarządzania. Poszczególne rozdziały poddają analizie aspekty zarządzania związane z technologią, marketingiem, ekonomią, ale też z innowacjami, ekologią czy kulturą.