Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Zarządzanie jakością w usługach publicznych w.4
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Na początku XXI wieku, jednym z głównych wyznaczników rozwoju cywilizacyjnego kraju jest umiejętność dostarczania wysokiej jakości usług publicznych. Minęła już era, w której jakość usług dla obywateli była marginalizowana. Obecnie obywatele stoją w centrum efektywnie działającej administracji publicznej. Autorzy książki analizują globalny trend usprawniania jakości usług publicznych i proponują, jakie zmiany mogłyby zostać wprowadzone w Polsce w tej dziedzinie.
Publikacja przedstawia ewolucję systemów zarządzania w administracji publicznej, począwszy od lat 60. XX wieku, aż do współczesności, przybliżając kluczowe koncepcje takie jak Nowa Administracja Publiczna, Nowe Zarządzanie w Sektorze Publicznym oraz koncepcję Modernizującego się Zarządu. Szczegółowo omawia także różnorodne systemy zarządzania jakością w usługach publicznych, jak normy ISO, model EFQM, podejście TQM, Strategiczna Karta Wyników oraz brytyjski system Best Value.
Książka opisuje również procesy implementacji tych systemów, ilustrując to szeregiem metod i narzędzi stosowanych w zarządzaniu jakością. Liczne przykłady wdrożeń pochodzących zarówno z Polski, jak i z innych wysoko rozwiniętych krajów, mogą stanowić cenną inspirację dla menedżerów w polskiej administracji publicznej, pomagając wprowadzaniu pozytywnych zmian w ich instytucjach.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Na początku XXI wieku, jednym z głównych wyznaczników rozwoju cywilizacyjnego kraju jest umiejętność dostarczania wysokiej jakości usług publicznych. Minęła już era, w której jakość usług dla obywateli była marginalizowana. Obecnie obywatele stoją w centrum efektywnie działającej administracji publicznej. Autorzy książki analizują globalny trend usprawniania jakości usług publicznych i proponują, jakie zmiany mogłyby zostać wprowadzone w Polsce w tej dziedzinie.
Publikacja przedstawia ewolucję systemów zarządzania w administracji publicznej, począwszy od lat 60. XX wieku, aż do współczesności, przybliżając kluczowe koncepcje takie jak Nowa Administracja Publiczna, Nowe Zarządzanie w Sektorze Publicznym oraz koncepcję Modernizującego się Zarządu. Szczegółowo omawia także różnorodne systemy zarządzania jakością w usługach publicznych, jak normy ISO, model EFQM, podejście TQM, Strategiczna Karta Wyników oraz brytyjski system Best Value.
Książka opisuje również procesy implementacji tych systemów, ilustrując to szeregiem metod i narzędzi stosowanych w zarządzaniu jakością. Liczne przykłady wdrożeń pochodzących zarówno z Polski, jak i z innych wysoko rozwiniętych krajów, mogą stanowić cenną inspirację dla menedżerów w polskiej administracji publicznej, pomagając wprowadzaniu pozytywnych zmian w ich instytucjach.
