Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Zarządzanie działem sprzedaży firmy
Autorzy:
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Kompendium wiedzy o tym, jak zarządzać sprzedażą, by odnieść sukces na wysoce konkurencyjnym rynku! Doskonały poradnik dla praktyków, uwzględniający nową sytuację, związaną z wejściem Polski do Unii Europejskiej i postępującą globalizacją. Książka koncentruje się na takich zagadnieniach, jak: znaczenie i rola personelu sprzedaży; formułowanie strategii sprzedaży; organizowanie procesu sprzedaży; kierowanie bieżącą działalnością sprzedawców; kontrola, analiza i ocena działalności sprzedawców. Dodatkowymi walorami podręcznika są: przejrzysta struktura wykładu i przystępny język, duża liczba przykładów opartych na doświadczeniach polskich firm, liczne rysunki i tabele ilustrujące przedstawiane zagadnienia, słowniczek ważniejszych terminów, indeks rzeczowy, bogata bibliografia. Podręcznik został opracowany z myślą o polskich studentach kierunków zarządzania i marketingu, ekonomicznych i menedżerskich.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Kompendium wiedzy o tym, jak zarządzać sprzedażą, by odnieść sukces na wysoce konkurencyjnym rynku! Doskonały poradnik dla praktyków, uwzględniający nową sytuację, związaną z wejściem Polski do Unii Europejskiej i postępującą globalizacją. Książka koncentruje się na takich zagadnieniach, jak: znaczenie i rola personelu sprzedaży; formułowanie strategii sprzedaży; organizowanie procesu sprzedaży; kierowanie bieżącą działalnością sprzedawców; kontrola, analiza i ocena działalności sprzedawców. Dodatkowymi walorami podręcznika są: przejrzysta struktura wykładu i przystępny język, duża liczba przykładów opartych na doświadczeniach polskich firm, liczne rysunki i tabele ilustrujące przedstawiane zagadnienia, słowniczek ważniejszych terminów, indeks rzeczowy, bogata bibliografia. Podręcznik został opracowany z myślą o polskich studentach kierunków zarządzania i marketingu, ekonomicznych i menedżerskich.
Szczegóły
Inne wydania książki
Opinie
Inne książki tego autora
Książki z tej samej kategorii
Dostawa i płatność
Szczegóły
Cena: 34.47 zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 286
Rok wydania: 2004
Rozmiar: 165 x 235 mm
ID: 9788301163570
Autorzy: Krzysztof Cybulski
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Inne wydania książki: Zarządzanie działem sprzedaży firmy
40.47 zł
jak nowa
-
40.47 zł
jak nowa
Taniej o 28.53 zł 69.00 zł
Inne książki: Krzysztof Cybulski
34.47 zł
jak nowa
-
34.47 zł
jak nowa
Taniej o 34.53 zł 69.00 zł
Inne książki: Zarządzanie
9.40 zł
jak nowa
-
9.40 zł
jak nowa
-
8.87 zł
dobry
Taniej o 14.60 zł 24.00 zł
20.83 zł
jak nowa
-
20.83 zł
jak nowa
-
17.51 zł
dobry
-
14.11 zł
widoczne ślady używania
Taniej o 19.07 zł 39.90 zł
12.19 zł
jak nowa
-
12.19 zł
jak nowa
Taniej o 7.71 zł 19.90 zł
6.49 zł
jak nowa
-
6.49 zł
jak nowa
Taniej o 23.41 zł 29.90 zł
19.49 zł
jak nowa
-
19.49 zł
jak nowa
-
13.86 zł
widoczne ślady używania
Taniej o 25.41 zł 44.90 zł
11.05 zł
jak nowa
-
11.05 zł
jak nowa
-
10.12 zł
dobry
-
11.50 zł
widoczne ślady używania
Taniej o 37.95 zł 49.00 zł
146.57 zł
jak nowa
-
146.57 zł
jak nowa
-
106.12 zł
widoczne ślady używania
Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!
W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.
Dowiedz się więcejWartość nagród w tym miesiącu
850 zł
Dodaj swoją opinię
Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.
Czy chcesz zostawić tylko ocenę?
Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.
Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.
Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.
Sposoby dostawy
Płatne z góry
InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
ORLEN Paczka
11.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier GLS
14.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier InPost
14.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier DPD
14.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
DPD Pickup Punkt Odbioru
11.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Pocztex Kurier
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier GLS - kraje UE
69.00 zł
Odbiór osobisty (Dębica)
3.00 zł
Płatne przy odbiorze
Kurier GLS pobranie
23.99 zł
Sposoby płatności
Płatność z góry
Przedpłata
Zwykły przelew