Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Zakupy na obcasach. Sekrety kobiecych motywacji
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Rewolucyjna książka poświęcona marketingowi zorientowanemu na kobiety. Dzieło to ujawnia, jak kobiety są często celem różnorodnych strategii manipulacyjnych, a jednocześnie dostarcza marketerom wiedzy na temat skutecznego docierania do tej kluczowej grupy konsumentów. Tradycyjnie mężczyźni myślą w sposób analityczny i liniowy, podczas gdy kobiety angażują całość swojego umysłu, kierując się emocjami i dbając o relacje międzyludzkie. W świecie, gdzie przetrwanie dla mężczyzn opiera się na obronie własnych interesów i rywalizacji, kobiety funkcjonują dzięki budowaniu więzi.
Co zatem przyciąga kobiety i co je motywuje do podjęcia decyzji zakupowych? Dlaczego są one tak pożądanym celem dla sprzedawców? Odpowiedź jest prosta: kobiety stanowią najistotniejszą grupę odbiorczą w skali globalnej. To właśnie one decydują o 66% zakupów komputerów oraz 60% samochodów. One również inicjują aż 80% zakupów w sektorze remontowo-budowlanym i zakładają 89% nowych kont bankowych.
Nadszedł czas, aby zrozumieć potrzebę marketingu skierowanego do kobiet, który nie tylko rozpoznaje ich dominantę w decyzjach zakupowych, ale także odpowiada na ich emocjonalne i społeczne potrzeby.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Rewolucyjna książka poświęcona marketingowi zorientowanemu na kobiety. Dzieło to ujawnia, jak kobiety są często celem różnorodnych strategii manipulacyjnych, a jednocześnie dostarcza marketerom wiedzy na temat skutecznego docierania do tej kluczowej grupy konsumentów. Tradycyjnie mężczyźni myślą w sposób analityczny i liniowy, podczas gdy kobiety angażują całość swojego umysłu, kierując się emocjami i dbając o relacje międzyludzkie. W świecie, gdzie przetrwanie dla mężczyzn opiera się na obronie własnych interesów i rywalizacji, kobiety funkcjonują dzięki budowaniu więzi.
Co zatem przyciąga kobiety i co je motywuje do podjęcia decyzji zakupowych? Dlaczego są one tak pożądanym celem dla sprzedawców? Odpowiedź jest prosta: kobiety stanowią najistotniejszą grupę odbiorczą w skali globalnej. To właśnie one decydują o 66% zakupów komputerów oraz 60% samochodów. One również inicjują aż 80% zakupów w sektorze remontowo-budowlanym i zakładają 89% nowych kont bankowych.
Nadszedł czas, aby zrozumieć potrzebę marketingu skierowanego do kobiet, który nie tylko rozpoznaje ich dominantę w decyzjach zakupowych, ale także odpowiada na ich emocjonalne i społeczne potrzeby.
