Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Zachowania polityczne. Tom 2
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Grupa wybitnych specjalistów, pod przewodnictwem profesorów Daltona i Klingemanna, stworzyła kompletny przegląd jednej z najszybciej rozwijających się dziedzin w naukach politycznych. Książka ta kompleksowo omawia takie zagadnienia jak zachowania wyborcze, kampanie polityczne, wpływ opinii publicznej, partycypacja polityczna, modernizacja, zmiany społeczne, edukacja polityczna oraz wartości polityczne, a także kluczowe kwestie metodologiczne. Do współautorów należy wielu cenionych badaczy, w tym Christopher J. Anderson, André Blais, Jean Blondel i wielu innych.
Od momentu wydania w 2007 roku książka stała się powszechnie użytą lekturą na zachodnich uniwersytetach w ramach takich przedmiotów jak psychologia polityczna, socjologia polityczna, polityczna partycypacja, wybory i zachowania wyborcze, systemy polityczne, metodologia nauk społecznych czy polityka społeczna. Współczesne kampanie wyborcze korzystają z bogatego zbioru danych z licznych sondaży, podczas gdy w przeszłości bazowały one na bardziej ograniczonych informacjach, co zasadniczo zmienia sposób zrozumienia myślenia i działań obywateli. Kampania prowadzona w dawnym stylu nie miałaby szans w konfrontacji z nowoczesnymi praktykami opartymi na tych nowych zasobach wiedzy.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Grupa wybitnych specjalistów, pod przewodnictwem profesorów Daltona i Klingemanna, stworzyła kompletny przegląd jednej z najszybciej rozwijających się dziedzin w naukach politycznych. Książka ta kompleksowo omawia takie zagadnienia jak zachowania wyborcze, kampanie polityczne, wpływ opinii publicznej, partycypacja polityczna, modernizacja, zmiany społeczne, edukacja polityczna oraz wartości polityczne, a także kluczowe kwestie metodologiczne. Do współautorów należy wielu cenionych badaczy, w tym Christopher J. Anderson, André Blais, Jean Blondel i wielu innych.
Od momentu wydania w 2007 roku książka stała się powszechnie użytą lekturą na zachodnich uniwersytetach w ramach takich przedmiotów jak psychologia polityczna, socjologia polityczna, polityczna partycypacja, wybory i zachowania wyborcze, systemy polityczne, metodologia nauk społecznych czy polityka społeczna. Współczesne kampanie wyborcze korzystają z bogatego zbioru danych z licznych sondaży, podczas gdy w przeszłości bazowały one na bardziej ograniczonych informacjach, co zasadniczo zmienia sposób zrozumienia myślenia i działań obywateli. Kampania prowadzona w dawnym stylu nie miałaby szans w konfrontacji z nowoczesnymi praktykami opartymi na tych nowych zasobach wiedzy.
