Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.






Nowa
Książka nowa.





Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.





Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.





Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Z ukrycia. Część 1
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Fundacja Wspierania Rozwoju Dziecka, założona w 2004 roku, od samego początku koncentruje się na prowadzeniu bezpłatnej szkoły podstawowej przeznaczonej dla dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Jej misją jest wszechstronne wspieranie rozwoju poprzez dostosowanie metod dydaktycznych oraz doskonalenie działań terapeutycznych i kompensacyjnych do indywidualnych potrzeb uczniów. W miarę wzrastającego zapotrzebowania społecznego szkoła Fundacji coraz częściej przyjmuje dzieci ze spektrum autyzmu. W 2017 roku Fundacja, korzystając ze zdobytych doświadczeń, zaczęła poszerzać swoją działalność edukacyjną. Dąży do wsparcia szerszej grupy pedagogów pracujących z dziećmi z autyzmem, którzy często potrzebują merytorycznego wsparcia w swojej pracy. W ramach tej misji Fundacja organizuje różnorodne kursy i szkolenia dostępne zarówno stacjonarnie, jak i online, aby dzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
nowa
3.69 zł
jak nowa

- niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania
- książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji
Wysyłka w ciągu 24h + czas dostawy
dobry
widoczne ślady używania
Fundacja Wspierania Rozwoju Dziecka, założona w 2004 roku, od samego początku koncentruje się na prowadzeniu bezpłatnej szkoły podstawowej przeznaczonej dla dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Jej misją jest wszechstronne wspieranie rozwoju poprzez dostosowanie metod dydaktycznych oraz doskonalenie działań terapeutycznych i kompensacyjnych do indywidualnych potrzeb uczniów. W miarę wzrastającego zapotrzebowania społecznego szkoła Fundacji coraz częściej przyjmuje dzieci ze spektrum autyzmu. W 2017 roku Fundacja, korzystając ze zdobytych doświadczeń, zaczęła poszerzać swoją działalność edukacyjną. Dąży do wsparcia szerszej grupy pedagogów pracujących z dziećmi z autyzmem, którzy często potrzebują merytorycznego wsparcia w swojej pracy. W ramach tej misji Fundacja organizuje różnorodne kursy i szkolenia dostępne zarówno stacjonarnie, jak i online, aby dzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem.