Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
WYWIERANIE WPŁYWU NA LUDZI TEORIA I PRAKTYKA WYD.6
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W książce "Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka" Robert Cialdini odkrywa przed nami intrygującą dziedzinę psychologii, skupiając się na mechanizmach ludzkich reakcji. Ta wybitna pozycja z zakresu psychologii społecznej oferuje szeroki wachlarz technik, które pozwalają wpływać na innych, jednocześnie edukując, jak unikać manipulacji. Książka adresowana jest zarówno do tych, którzy chcą rozwijać swoje umiejętności w tym zakresie, jak i tych, którzy dążą do ochrony przed niepożądanym wpływem. Jej treści mogą okazać się cenne dla specjalistów z wielu dziedzin, takich jak dziennikarstwo, psychologia, zarządzanie, negocjacje, reklama, marketing, prawo, ekonomia oraz edukacja. To nieocenione źródło wiedzy dla każdego, kto chce zgłębić tajniki ludzkiego zachowania w kontekście realizacji osobistych celów lub ochrony przed manipulacją.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W książce "Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka" Robert Cialdini odkrywa przed nami intrygującą dziedzinę psychologii, skupiając się na mechanizmach ludzkich reakcji. Ta wybitna pozycja z zakresu psychologii społecznej oferuje szeroki wachlarz technik, które pozwalają wpływać na innych, jednocześnie edukując, jak unikać manipulacji. Książka adresowana jest zarówno do tych, którzy chcą rozwijać swoje umiejętności w tym zakresie, jak i tych, którzy dążą do ochrony przed niepożądanym wpływem. Jej treści mogą okazać się cenne dla specjalistów z wielu dziedzin, takich jak dziennikarstwo, psychologia, zarządzanie, negocjacje, reklama, marketing, prawo, ekonomia oraz edukacja. To nieocenione źródło wiedzy dla każdego, kto chce zgłębić tajniki ludzkiego zachowania w kontekście realizacji osobistych celów lub ochrony przed manipulacją.
