InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Podręcznik Wykonywanie przekazu reklamowego. Kwalifikacja PGF.07. Część 2 to bogato ilustrowana pozycja przygotowująca do pracy w zawodzie technik reklamy. Skupia się ona na kwestiach praktycznych, takich jak: specyfika poszczególnych typów przekazu reklamowego, oprogramowanie wykorzystywane w pracy, dokumentacja reklamowa oraz współdziałanie w małym zespole kreatywnym. Zawarte w nim ćwiczenia i przykłady pomogą w nauce zarówno zagadnień teoretycznych, jak i umiejętności potrzebnych w zawodzie.
Ciekawe rozwiązania graficzne tj. ilustracje, wykresy i infografiki pomogą sprawnie opanować wiedzę w zakresie tworzenia tekstów reklamowych, zasad projektowania graficznego, typografii, technik grafiki komputerowej, technik fotograficznych i multimedialnych. Podręcznik pozwala też zdobyć wiedzę z zakresu wykonywania projektów reklam, tworzenia reklamy zewnętrznej, dokumentacji dotyczącej przygotowania reklamy oraz produkcji środków reklamowych.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Podręcznik Wykonywanie przekazu reklamowego. Kwalifikacja PGF.07. Część 2 to bogato ilustrowana pozycja przygotowująca do pracy w zawodzie technik reklamy. Skupia się ona na kwestiach praktycznych, takich jak: specyfika poszczególnych typów przekazu reklamowego, oprogramowanie wykorzystywane w pracy, dokumentacja reklamowa oraz współdziałanie w małym zespole kreatywnym. Zawarte w nim ćwiczenia i przykłady pomogą w nauce zarówno zagadnień teoretycznych, jak i umiejętności potrzebnych w zawodzie.
Ciekawe rozwiązania graficzne tj. ilustracje, wykresy i infografiki pomogą sprawnie opanować wiedzę w zakresie tworzenia tekstów reklamowych, zasad projektowania graficznego, typografii, technik grafiki komputerowej, technik fotograficznych i multimedialnych. Podręcznik pozwala też zdobyć wiedzę z zakresu wykonywania projektów reklam, tworzenia reklamy zewnętrznej, dokumentacji dotyczącej przygotowania reklamy oraz produkcji środków reklamowych.