Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Wybrane zagadnienia modelowania przęseł mostów belkowych
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Konstrukcje zespolone stalowo-betonowe są nowoczesnymi rozwiązaniami inżynierskimi, które wykorzystują zalety obu materiałów: stal umieszcza się w obszarze rozciąganym, a beton w obszarze ściskanym, aby osiągnąć optymalną wydajność. Ich wzajemną współpracę zapewnia połączenie ścinane. W ostatnich latach mostowe konstrukcje zespolone zyskują na popularności dzięki wprowadzeniu systemu composite dowels, co prowadzi do powstania nowych metod łączenia stali z betonem. Rozwój technologii pociąga za sobą konieczność doskonalenia metod obliczeniowych.
Praca ta ma na celu przybliżenie metod projektowania przęseł mostowych z wykorzystaniem tradycyjnych dźwigarów zespolonych stalowo-betonowych. Zwrócono uwagę na kluczowe aspekty współczesnych technik modelowania tych konstrukcji. Zawiera również obszerne studium przypadku, które ilustruje proces modelowania i wymiarowania tego rodzaju struktur.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Konstrukcje zespolone stalowo-betonowe są nowoczesnymi rozwiązaniami inżynierskimi, które wykorzystują zalety obu materiałów: stal umieszcza się w obszarze rozciąganym, a beton w obszarze ściskanym, aby osiągnąć optymalną wydajność. Ich wzajemną współpracę zapewnia połączenie ścinane. W ostatnich latach mostowe konstrukcje zespolone zyskują na popularności dzięki wprowadzeniu systemu composite dowels, co prowadzi do powstania nowych metod łączenia stali z betonem. Rozwój technologii pociąga za sobą konieczność doskonalenia metod obliczeniowych.
Praca ta ma na celu przybliżenie metod projektowania przęseł mostowych z wykorzystaniem tradycyjnych dźwigarów zespolonych stalowo-betonowych. Zwrócono uwagę na kluczowe aspekty współczesnych technik modelowania tych konstrukcji. Zawiera również obszerne studium przypadku, które ilustruje proces modelowania i wymiarowania tego rodzaju struktur.
