Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Wybory 2015
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Rozważania na temat motywacji wyborczych i poszukiwanie odpowiedzi na pytanie, dlaczego ludzie udzielają poparcia określonym partiom i ugrupowaniom politycznym, nigdy nie tracą na aktualności. Dynamika sytuacji politycznej dostarcza coraz to nowych danych, pozwalających na naukową refleksję w tym zakresie. Publikacja stanowi zbiór artykułów eksplorujących zjawisko aktywności wyborczej, preferencji politycznych w odniesieniu do wyborów z 2015 roku. Autorzy docierają do nie zawsze obecnych w świadomości społecznej cech socjopsychologicznych wyborców głównych partii, charakteryzują ich orientacje mentalne, osobiste cele i wartości. Wyodrębnione w toku badań charakterystyki wyborców to najistotniejszy walor tej książki. Dodatkowo odnaleźć tu można teksty odnoszące się do tematyzowania kampanii wyborczej oraz roli mediów w tej kampanii. Czytelnik znajdzie tu też wyjaśnienie fenomenu populizmu jako czynnika poparcia wyborczego oraz wyjaśnienie znaczenia kompetencji obywatelskich dla aktywności wyborczej.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Rozważania na temat motywacji wyborczych i poszukiwanie odpowiedzi na pytanie, dlaczego ludzie udzielają poparcia określonym partiom i ugrupowaniom politycznym, nigdy nie tracą na aktualności. Dynamika sytuacji politycznej dostarcza coraz to nowych danych, pozwalających na naukową refleksję w tym zakresie. Publikacja stanowi zbiór artykułów eksplorujących zjawisko aktywności wyborczej, preferencji politycznych w odniesieniu do wyborów z 2015 roku. Autorzy docierają do nie zawsze obecnych w świadomości społecznej cech socjopsychologicznych wyborców głównych partii, charakteryzują ich orientacje mentalne, osobiste cele i wartości. Wyodrębnione w toku badań charakterystyki wyborców to najistotniejszy walor tej książki. Dodatkowo odnaleźć tu można teksty odnoszące się do tematyzowania kampanii wyborczej oraz roli mediów w tej kampanii. Czytelnik znajdzie tu też wyjaśnienie fenomenu populizmu jako czynnika poparcia wyborczego oraz wyjaśnienie znaczenia kompetencji obywatelskich dla aktywności wyborczej.