Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Wszystkie dzieci są zdolne. Jak marnujemy wrodzone talenty
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Bestseller w kategorii książek popularnonaukowych na liście czasopisma Der Spiegel zachęca do przemyślenia współczesnych metod nauczania i wychowania. "Wszystkie dzieci są zdolne" to książka, która przekonuje, że edukacja powinna być na tyle fascynująca, aby dzieci z niecierpliwością wyczekiwały codziennych zajęć, a myśl o wakacjach wywoływała u nich smutek. Wspomnienia z dzieciństwa powinny nas napełniać pozytywną energią przez całe życie.
Publikacja ta podkreśla potrzebę gruntownego przekształcenia przestarzałego systemu edukacyjnego, który różnicując talenty, może zaszkodzić zarówno młodym jednostkom, jak i całemu społeczeństwu. Powinniśmy zatem przestać wywierać nadmierną presję na nasze dzieci i zastanowić się nad sposobami wspierania ich naturalnych uzdolnień.
Badania nad mózgiem dostarczają dowodów, że każde dziecko posiada unikalne zdolności. Ważne jest więc, aby tę wiedzę przełożyć na praktykę edukacyjną, umożliwiając rozwój wszystkim młodym osobom w sposób, który jest dla nich najbardziej odpowiedni.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Bestseller w kategorii książek popularnonaukowych na liście czasopisma Der Spiegel zachęca do przemyślenia współczesnych metod nauczania i wychowania. "Wszystkie dzieci są zdolne" to książka, która przekonuje, że edukacja powinna być na tyle fascynująca, aby dzieci z niecierpliwością wyczekiwały codziennych zajęć, a myśl o wakacjach wywoływała u nich smutek. Wspomnienia z dzieciństwa powinny nas napełniać pozytywną energią przez całe życie.
Publikacja ta podkreśla potrzebę gruntownego przekształcenia przestarzałego systemu edukacyjnego, który różnicując talenty, może zaszkodzić zarówno młodym jednostkom, jak i całemu społeczeństwu. Powinniśmy zatem przestać wywierać nadmierną presję na nasze dzieci i zastanowić się nad sposobami wspierania ich naturalnych uzdolnień.
Badania nad mózgiem dostarczają dowodów, że każde dziecko posiada unikalne zdolności. Ważne jest więc, aby tę wiedzę przełożyć na praktykę edukacyjną, umożliwiając rozwój wszystkim młodym osobom w sposób, który jest dla nich najbardziej odpowiedni.
