Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Wszystkie dzieci są zdolne. Jak marnujemy wrodzone talenty
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Odkrywanie możliwości, które nosiliśmy w sobie jako dzieci, to często trudne zadanie. Co nas najbardziej fascynowało, jakie marzenia nas napędzały i w czym wykazywaliśmy szczególne zdolności? Wielu z nas zastanawia się nad tym, które z naszych talentów pozostały niewykorzystane. Czy zdajemy sobie sprawę z potencjału, jaki kryje się w naszych dzieciach? Jakie umiejętności są dla nich szczególnie naturalne, a z czym mają trudności?
Zignorujmy to, co dotychczas sądzono o dziecięcych zdolnościach. Dominujące przekonania o „inteligencji” są nie tylko mylne, ale i szkodliwe. Nasze szkoły skupiają się na zdobywaniu wiedzy i osiąganiu wyników, co często prowadzi do tego, że doskonali uczniowie ponoszą porażki w dorosłym życiu zawodowym. Wiele talentów pozostaje niewykorzystanych i tym samym narażonych na frustrację, a my stale podążamy tą samą ścieżką. Zmiana skomplikowanego systemu edukacyjnego, pełnego reguł i regulacji, okazuje się niezwykle trudna. Dzieci wymagają wsparcia już teraz, dlatego powinniśmy kwestionować utarte przekonania o podziale na bardziej i mniej uzdolnionych.
Gerald Hther i Uli Hauser, opierając swe wnioski na badaniach naukowych, szczególnie z zakresu neuronauki, wskazują, że każde dziecko posiada unikalne talenty. Ich książka to próba odsłonięcia prawdziwej natury dzieci i ich ogromnych możliwości. Pokazuje, kim mogłyby się stać, gdybyśmy nie ograniczali ich rozwojem przez nasze oceny i szufladkowanie.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Odkrywanie możliwości, które nosiliśmy w sobie jako dzieci, to często trudne zadanie. Co nas najbardziej fascynowało, jakie marzenia nas napędzały i w czym wykazywaliśmy szczególne zdolności? Wielu z nas zastanawia się nad tym, które z naszych talentów pozostały niewykorzystane. Czy zdajemy sobie sprawę z potencjału, jaki kryje się w naszych dzieciach? Jakie umiejętności są dla nich szczególnie naturalne, a z czym mają trudności?
Zignorujmy to, co dotychczas sądzono o dziecięcych zdolnościach. Dominujące przekonania o „inteligencji” są nie tylko mylne, ale i szkodliwe. Nasze szkoły skupiają się na zdobywaniu wiedzy i osiąganiu wyników, co często prowadzi do tego, że doskonali uczniowie ponoszą porażki w dorosłym życiu zawodowym. Wiele talentów pozostaje niewykorzystanych i tym samym narażonych na frustrację, a my stale podążamy tą samą ścieżką. Zmiana skomplikowanego systemu edukacyjnego, pełnego reguł i regulacji, okazuje się niezwykle trudna. Dzieci wymagają wsparcia już teraz, dlatego powinniśmy kwestionować utarte przekonania o podziale na bardziej i mniej uzdolnionych.
Gerald Hther i Uli Hauser, opierając swe wnioski na badaniach naukowych, szczególnie z zakresu neuronauki, wskazują, że każde dziecko posiada unikalne talenty. Ich książka to próba odsłonięcia prawdziwej natury dzieci i ich ogromnych możliwości. Pokazuje, kim mogłyby się stać, gdybyśmy nie ograniczali ich rozwojem przez nasze oceny i szufladkowanie.
