Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Współczesny dyskurs glottodydaktyczny
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Niniejsza monografia stanowi cenną pod wieloma względami publikację. Jubileusz XXX-lecia Centrum Języka i Kultury Polskiej UMCS stał się dobrą okazją do przypomnienia historii powstania w Lublinie tej ważnej placówki oraz poinformowania szerokiego grona zainteresowanych o jej niezwykle bogatej i różnorodnej działalności edukacyjnej, naukowej i popularyzatorskiej. Centrum prowadzi badania naukowe, publikuje ich wyniki, organizuje konferencje, realizuje granty w kraju i za zagranicą. W tomie zamieszczono ciekawe i przydatne w kształceniu cudzoziemców artykuły z zakresu metodyki nauczania podsystemów, metodyki nauczania sprawności, w tym problematyki genologicznej, zagadnień związanych z tekstami kultury i nauczaniem specjalistycznym.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Niniejsza monografia stanowi cenną pod wieloma względami publikację. Jubileusz XXX-lecia Centrum Języka i Kultury Polskiej UMCS stał się dobrą okazją do przypomnienia historii powstania w Lublinie tej ważnej placówki oraz poinformowania szerokiego grona zainteresowanych o jej niezwykle bogatej i różnorodnej działalności edukacyjnej, naukowej i popularyzatorskiej. Centrum prowadzi badania naukowe, publikuje ich wyniki, organizuje konferencje, realizuje granty w kraju i za zagranicą. W tomie zamieszczono ciekawe i przydatne w kształceniu cudzoziemców artykuły z zakresu metodyki nauczania podsystemów, metodyki nauczania sprawności, w tym problematyki genologicznej, zagadnień związanych z tekstami kultury i nauczaniem specjalistycznym.