Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Wielka księga siusiaków
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
"Wielka księga siusiaków" jest książką, która narodziła się z doświadczeń Autorów zdobytych podczas wizyt w szkołach oraz na obozach pisarskich. Tam, w trakcie rozmów na temat męskości i anatomii męskiej, zaczęli zbierać od uczniów listy, w których młodzi ludzie otwierali się, dzieląc się swoimi najgłębszymi przemyśleniami i obawami. Idee te rozwijano, aby wypełnić lukę, jaką zauważono w edukacji seksualnej w Szwecji, gdzie nauczyciele często czuli, że brak im przygotowania do prowadzenia takich rozmów.
Sytuacja ta jest jeszcze bardziej problematyczna w Polsce, gdzie niejednokrotnie przedmiot ten nie jest nawet obecny w podstawowym programie nauczania. Nauczyciele, czując niekomfortowość tematów, często je pomijają, ku uciesze uczniów, którzy wolą unikać tego, co postrzegają jako nudne lub niepotrzebne. Przez to, niekiedy nauczyciele stają się obiektem drwin, co jeszcze bardziej utrudnia wdrażanie edukacji w zakresie życia rodzinnego.
Jeden z fragmentów wprowadzenia obrazuje, jak trudne mogą być te lekcje: „Nauczycielka wypisała na tablicy słowa 'penis' i 'wagina'. Zaczerwieniła się i zamilkła. Wybuchliśmy śmiechem. Żadne sensowne zdanie nie padło. Zdenerwowana nauczycielka opuściła salę lekcyjną, zanim lekcja dobiegła końca.”
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
"Wielka księga siusiaków" jest książką, która narodziła się z doświadczeń Autorów zdobytych podczas wizyt w szkołach oraz na obozach pisarskich. Tam, w trakcie rozmów na temat męskości i anatomii męskiej, zaczęli zbierać od uczniów listy, w których młodzi ludzie otwierali się, dzieląc się swoimi najgłębszymi przemyśleniami i obawami. Idee te rozwijano, aby wypełnić lukę, jaką zauważono w edukacji seksualnej w Szwecji, gdzie nauczyciele często czuli, że brak im przygotowania do prowadzenia takich rozmów.
Sytuacja ta jest jeszcze bardziej problematyczna w Polsce, gdzie niejednokrotnie przedmiot ten nie jest nawet obecny w podstawowym programie nauczania. Nauczyciele, czując niekomfortowość tematów, często je pomijają, ku uciesze uczniów, którzy wolą unikać tego, co postrzegają jako nudne lub niepotrzebne. Przez to, niekiedy nauczyciele stają się obiektem drwin, co jeszcze bardziej utrudnia wdrażanie edukacji w zakresie życia rodzinnego.
Jeden z fragmentów wprowadzenia obrazuje, jak trudne mogą być te lekcje: „Nauczycielka wypisała na tablicy słowa 'penis' i 'wagina'. Zaczerwieniła się i zamilkła. Wybuchliśmy śmiechem. Żadne sensowne zdanie nie padło. Zdenerwowana nauczycielka opuściła salę lekcyjną, zanim lekcja dobiegła końca.”
