Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Widzimy się w sierpniu
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Ana Magdalena Bach, szczęśliwa żona, regularnie odwiedza karaibską wyspę, gdzie pochowana jest jej matka. Od lat, zgodnie z jej ostatnią wolą, Ana co roku 15 sierpnia składa na grobie bukiet gladioli, a następnego dnia wraca do swojego codziennego życia. Ta powtarzalna podróż ulega jednak gwałtownej przemianie, kiedy Ana nagle spędza noc z nieznajomym mężczyzną podczas jednej z wizyt. Od tego momentu każde kolejne odwiedziny na wyspie stają się okazją pełną napięcia, w nadziei na powtórzenie tego nieoczekiwanego spotkania.
Ta historia, wydana dziesięć lat po śmierci autora takich dzieł jak „Miłość w czasach zarazy” i „Sto lat samotności”, bada aspekty kobiecej niezależności oraz tajemniczość i nieprzewidywalność ludzkiego życia. Jednocześnie pochyla się nad tematem pożądania, ukazując, jak rutyna może ustąpić miejsca niespodziewanym emocjom i przygodom, które zmieniają perspektywę codziennych obowiązków i relacji.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Ana Magdalena Bach, szczęśliwa żona, regularnie odwiedza karaibską wyspę, gdzie pochowana jest jej matka. Od lat, zgodnie z jej ostatnią wolą, Ana co roku 15 sierpnia składa na grobie bukiet gladioli, a następnego dnia wraca do swojego codziennego życia. Ta powtarzalna podróż ulega jednak gwałtownej przemianie, kiedy Ana nagle spędza noc z nieznajomym mężczyzną podczas jednej z wizyt. Od tego momentu każde kolejne odwiedziny na wyspie stają się okazją pełną napięcia, w nadziei na powtórzenie tego nieoczekiwanego spotkania.
Ta historia, wydana dziesięć lat po śmierci autora takich dzieł jak „Miłość w czasach zarazy” i „Sto lat samotności”, bada aspekty kobiecej niezależności oraz tajemniczość i nieprzewidywalność ludzkiego życia. Jednocześnie pochyla się nad tematem pożądania, ukazując, jak rutyna może ustąpić miejsca niespodziewanym emocjom i przygodom, które zmieniają perspektywę codziennych obowiązków i relacji.
