Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
W poszukiwaniu doskonałości dydaktycznej
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Z przyjemnością oddajemy w ręce Czytelników monografię, która zgłębia różnorodne inicjatywy podejmowane przez uczelnie na rzecz osiągania doskonałości dydaktycznej. Publikacja ta obejmuje teksty osadzone w paradygmatach wielu dyscyplin i subdyscyplin naukowych, takich jak pedagogika, andragogika, pedeutologia oraz zarządzanie zasobami ludzkimi. Poprzez połączenie teorii z praktyką, książka ta oferuje wieloaspektową analizę poruszanych tematów. Autorzy koncentrują się na trzech kluczowych obszarach ważnych dla przyszłości polskiego szkolnictwa wyższego: realizacji projektów finansowanych z zewnętrznych źródeł, dydaktyce akademickiej, zwłaszcza w kontekście innowacyjnych metod nauczania oraz oceny osiągnięć studentów i studentek, a także na kwestiach dotyczących dobrostanu kadry akademickiej. Praca ukazuje aktualny stan oraz wyzwania, przed którymi stoi współczesna edukacja wyższa, a zawarte przykłady dobrej praktyki mogą stanowić inspirację dla dalszych działań i innowacji. Wierzymy, że będzie to wartościowa lektura dla każdego, kto interesuje się doskonaleniem szkolnictwa wyższego i rozwojem społeczności akademickiej. Redaktorki
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Z przyjemnością oddajemy w ręce Czytelników monografię, która zgłębia różnorodne inicjatywy podejmowane przez uczelnie na rzecz osiągania doskonałości dydaktycznej. Publikacja ta obejmuje teksty osadzone w paradygmatach wielu dyscyplin i subdyscyplin naukowych, takich jak pedagogika, andragogika, pedeutologia oraz zarządzanie zasobami ludzkimi. Poprzez połączenie teorii z praktyką, książka ta oferuje wieloaspektową analizę poruszanych tematów. Autorzy koncentrują się na trzech kluczowych obszarach ważnych dla przyszłości polskiego szkolnictwa wyższego: realizacji projektów finansowanych z zewnętrznych źródeł, dydaktyce akademickiej, zwłaszcza w kontekście innowacyjnych metod nauczania oraz oceny osiągnięć studentów i studentek, a także na kwestiach dotyczących dobrostanu kadry akademickiej. Praca ukazuje aktualny stan oraz wyzwania, przed którymi stoi współczesna edukacja wyższa, a zawarte przykłady dobrej praktyki mogą stanowić inspirację dla dalszych działań i innowacji. Wierzymy, że będzie to wartościowa lektura dla każdego, kto interesuje się doskonaleniem szkolnictwa wyższego i rozwojem społeczności akademickiej. Redaktorki
