Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Uszy do góry rebusy słuchowe doskonalące uwagę pamięć świadomość fonologiczną i sprawność językową
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
USZY DO GÓRY! REBUSY SŁUCHOWE DOSKONALĄCE UWAGĘ, PAMIĘĆ, ŚWIADOMOŚĆ FONOLOGICZNĄ I SPRAWNOŚĆ JĘZYKOWĄ
Uszy do góry! to pozycja przeznaczona dla terapeutów pedagogicznych do pracy z dziećmi i młodzieżą z zaburzonymi funkcjami słuchowymi, w tym również z zaburzeniami przetwarzania słuchowego (ang. auditory processing disorder APD). Może być ona jednak wykorzystywana z powodzeniem także w terapii dorosłych, gdyż zarówno materiał językowy użyty do zadań, jak i metoda pracy mają charakter uniwersalny. Ćwiczenia, pomyślane w formie rebusów słuchowych, mają za zadanie doskonalić:
uwagę słuchową ukierunkowaną na słowie mówionym,
słuchową pamięć operacyjną,
słuch fonemowy,
świadomość fonologiczną,
sprawność językową.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
USZY DO GÓRY! REBUSY SŁUCHOWE DOSKONALĄCE UWAGĘ, PAMIĘĆ, ŚWIADOMOŚĆ FONOLOGICZNĄ I SPRAWNOŚĆ JĘZYKOWĄ
Uszy do góry! to pozycja przeznaczona dla terapeutów pedagogicznych do pracy z dziećmi i młodzieżą z zaburzonymi funkcjami słuchowymi, w tym również z zaburzeniami przetwarzania słuchowego (ang. auditory processing disorder APD). Może być ona jednak wykorzystywana z powodzeniem także w terapii dorosłych, gdyż zarówno materiał językowy użyty do zadań, jak i metoda pracy mają charakter uniwersalny. Ćwiczenia, pomyślane w formie rebusów słuchowych, mają za zadanie doskonalić:
uwagę słuchową ukierunkowaną na słowie mówionym,
słuchową pamięć operacyjną,
słuch fonemowy,
świadomość fonologiczną,
sprawność językową.