Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Uczenie się dzieci. Myślenie i działanie
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W czasach, gdy nowe technologie i media stają się coraz bardziej obecne w naszym codziennym życiu, rola tradycyjnego nauczyciela w klasie ulega znaczącym zmianom. Coraz częściej odchodzi się od konwencjonalnego podejścia do nauczania, które opiera się na bezpośrednim kierowaniu uczniami i narzucaniu im ocen w procesie edukacji. W tym kontekście, książka "Pomoce dydaktyczne w praktyce edukacyjnej" pojawia się w kluczowym momencie. Autorzy rozdziałów, czerpiąc ze swojego bogatego doświadczenia i badań etnopedagogicznych, omawiają zmiany, jakie zachodzą w podejściu do nauczania oraz przygotowują młode pokolenie do nadchodzącej rewolucji w edukacji.
Książka została starannie zorganizowana w dwie dobrze współgrające części. Pierwsza z nich skupia się na wkładzie uznanych specjalistów – psychologów, dydaktyków oraz pedagogów zajmujących się edukacją wczesnoszkolną. Druga część natomiast oferuje praktyczne zastosowanie systemu PUS w edukacji, przedstawiając go jako skuteczne narzędzie wspierające procesy dydaktyczne. Całość stanowi kompleksowy przewodnik dla wszystkich, którzy chcą zrozumieć i wdrożyć nowoczesne metody nauczania we współczesnym świecie.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W czasach, gdy nowe technologie i media stają się coraz bardziej obecne w naszym codziennym życiu, rola tradycyjnego nauczyciela w klasie ulega znaczącym zmianom. Coraz częściej odchodzi się od konwencjonalnego podejścia do nauczania, które opiera się na bezpośrednim kierowaniu uczniami i narzucaniu im ocen w procesie edukacji. W tym kontekście, książka "Pomoce dydaktyczne w praktyce edukacyjnej" pojawia się w kluczowym momencie. Autorzy rozdziałów, czerpiąc ze swojego bogatego doświadczenia i badań etnopedagogicznych, omawiają zmiany, jakie zachodzą w podejściu do nauczania oraz przygotowują młode pokolenie do nadchodzącej rewolucji w edukacji.
Książka została starannie zorganizowana w dwie dobrze współgrające części. Pierwsza z nich skupia się na wkładzie uznanych specjalistów – psychologów, dydaktyków oraz pedagogów zajmujących się edukacją wczesnoszkolną. Druga część natomiast oferuje praktyczne zastosowanie systemu PUS w edukacji, przedstawiając go jako skuteczne narzędzie wspierające procesy dydaktyczne. Całość stanowi kompleksowy przewodnik dla wszystkich, którzy chcą zrozumieć i wdrożyć nowoczesne metody nauczania we współczesnym świecie.
