Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Uczę się samodzielności. Część 1. Samoobsługa
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Prezentowane karty pracy obejmują różnorodne zagadnienia istotne dla codziennego funkcjonowania. Pierwszym z nich jest budowanie własnej tożsamości, które pomaga uczniom w zrozumieniu i kształtowaniu swojej osobowości. Następnie poruszany jest temat jedzenia, obejmujący aspekty dotyczące zarówno zdrowego odżywiania, jak i samodzielnego przygotowywania posiłków. Wspomniane są również zagadnienia związane z ubieraniem się, w tym dobór odpowiednich ubrań i umiejętność ich dopasowania do różnych okazji.
Dalej materiał dotyczy higieny osobistej, która jest kluczowa dla utrzymania zdrowia i dobrego samopoczucia. Ważnym elementem jest również zrozumienie potrzeb fizjologicznych i umiejętność ich sygnalizowania, co jest szczególnie istotne dla osób z niepełnosprawnością intelektualną. Ostatnim zagadnieniem jest sygnalizowanie samopoczucia, które umożliwia wyrażanie emocji i stanu zdrowia w sposób zrozumiały dla otoczenia.
Te materiały są zgodne z obowiązującą podstawą programową i odnoszą się do publikacji autorstwa A. Tanajewskiej oraz R. Naprawy, dotyczącej nowych edukacyjno-terapeutycznych programów dla uczniów z umiarkowaną niepełnosprawnością intelektualną na pierwszym etapie nauczania.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Prezentowane karty pracy obejmują różnorodne zagadnienia istotne dla codziennego funkcjonowania. Pierwszym z nich jest budowanie własnej tożsamości, które pomaga uczniom w zrozumieniu i kształtowaniu swojej osobowości. Następnie poruszany jest temat jedzenia, obejmujący aspekty dotyczące zarówno zdrowego odżywiania, jak i samodzielnego przygotowywania posiłków. Wspomniane są również zagadnienia związane z ubieraniem się, w tym dobór odpowiednich ubrań i umiejętność ich dopasowania do różnych okazji.
Dalej materiał dotyczy higieny osobistej, która jest kluczowa dla utrzymania zdrowia i dobrego samopoczucia. Ważnym elementem jest również zrozumienie potrzeb fizjologicznych i umiejętność ich sygnalizowania, co jest szczególnie istotne dla osób z niepełnosprawnością intelektualną. Ostatnim zagadnieniem jest sygnalizowanie samopoczucia, które umożliwia wyrażanie emocji i stanu zdrowia w sposób zrozumiały dla otoczenia.
Te materiały są zgodne z obowiązującą podstawą programową i odnoszą się do publikacji autorstwa A. Tanajewskiej oraz R. Naprawy, dotyczącej nowych edukacyjno-terapeutycznych programów dla uczniów z umiarkowaną niepełnosprawnością intelektualną na pierwszym etapie nauczania.
